3 Ocak 2013 Perşembe

Ojeleşme Etkinliği

Merhaba canlarım :)
Hep ihmal yok diyorum da sonra ne yapıyorum yine ihmal ediyorum blogu ama bu sefer uzunca bir zamandır aklımda olan ve sonunda yapmaya fırsat bulduğum bu güzel etkinlik vesilesi ile blogu da biraz canlandırmak istiyorum :)


Etkinliğimizi belki yaz aylarından hatırlayan vardır. Sevgili Lüzumsuz İşler Uzmanı kendi blogunda böyle güzel bir etkinliğe ev sahipliği yapmıştı. O zaman etkinliğe ben de katılmıştım. Gerçekten çok eğlenceli ve çok güzel bir etkinlik olmuştu. Şimdi istiyorum ki aynı şekilde ben de bir etkinlik yapayım.

Etkinlik kurallarımız çok basit eğer etkinliğime katılmak istiyorsanız bu postun altına yorum bırakmanız yeterli yoruma mailinizi de eklemelisiniz (: 

Küçücük bir şart daha koymak istiyorum (adaletli bir etkinlik olmasını istediğim için) Ojelerimizi koyacağımız kutuya en 5 oje koyarsak eşimizin sevdiğini tahmin ettiğimiz renklerden oluşan çok sevinirim. Fazla koymak tabii ki sizin elinizde. Derseniz ki bana 5 oje yetmez ben yanına asetonumu vs böyle küçük çaplı hediyelerimi de eklerim derseniz tabii ki ekleyebilirsiniz :) 

Son katılım tarihi 17 Ocak olsun istiyorum eğer uzatmamız gerekirse de uzatırız mesele yok :)


Umuyorum ki güzel bir etkinlik olacak. Yardımlarından dolayı canım arkadaşım Koyukırmızı'ma çook teşekkür ediyorum (: Katılım olmazsa zaten biz artık beraber eşleşiriz ne yapalım (:

Dipnot: Bloglarında duyurmak isteyenler olursa katılım artması açısından güzel olur şimdiden teşekkürler :)

36 yorum:

Tuba Şahin dedi ki...

Yazmama gerek var mı bilmiyorum amaa ben tabiki katılıyorum canımm. Çok güzel bir etkinlik olacağından eminimm =))

koyukirmizi1@gmail.com

beggummy dedi ki...

Bir oje manyağı olarak ben de varım.Yazın tam tail zamanıma denk geldiği için katılamamıştım.

Unknown dedi ki...

Merhaba
Koyukirmizi sayesinde blogunu izlemeye aldim hemde etkinlige katilmak istiyorum :)
Mailim ssibelttuncer@gmail.com

Zeynep dedi ki...

Merhaba ben de katılmak istiyorum, ve ilk defa böyle bir etkinliğe katılıcam çok heyecanlandım :))
mail: zepgul93@hotmail.com

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

BÖYLE RENGARENK BİR ETKİNLİĞE BENDE SEVE SEVE KATILMAK İSTERİM OJE ETKİNLİĞİ ÇOK GÜZEL DÜŞÜNÜLMÜŞ KOLEKSİYONUMUZ ARTSIN:))) ÖZELLİKLE AYCELL'İNDE KAÇIRMAYACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM:))) EĞLENCELİ BİR ETKİNLİK OLACAKTIR,SEVGİLERİMLE:)
ozlemozbekkaraca@hotmail.com
bloğumdada duyurusunu yapacağım en kısa sürede mutlaka...

Gamzedrmscn dedi ki...

Heeeey ben de varım:):):)Bu etkinliği kaçırmak istemem:):):)



gamzedd@gmail.com

Bu Tarz Makyaj dedi ki...

merhaba ilk defa bir etkinliğe katılacagım bende varım :)
mcalgın@gmail.com

Unknown dedi ki...

Ben tabiki varım. Formalite icabı yazıyorum :)

JaNJaN dedi ki...

ayyy bendee katilmak istiyorummmm soz konusu oje olunca dayanamiyorummm e.saglam01@gmail.com

Audrey dedi ki...

Ben de varım kızlar. (: nowaydown@hotmail.com

sevinç doğu dedi ki...

daha önce hiç katılmadım bende varım..

nesllihan dedi ki...

Oje ve hediye sever biri olarak beni de aranıza alırsanız sevinirim. nesllihan@gmail.com

Unknown dedi ki...

Bende katılmak isterim, daha önce hiç etkinliğe katılmadım.

Blogunmda hemen duyuru yapacağım

http://makyajmanya.blogspot.com/

makyajmanya@gmail.com

Cemre dedi ki...

Bende duydum geldim hemen,tabii ki varım:)
cemre.ile.hertelden@gmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba, ben de var olmak istiyorum..herkese nice mutlu, sağlıklı bol kazançlı yıllar ve ömürler diliyoruuuummm.::)))
serpil@serpilsahin.com

Gizem İzmirli dedi ki...

Şimdi gördüm... Tabi ki hemencik katılıyorum =)

gizemizmirli@gmail.com

Kalabalık olalım =)

http://gizemizmirli.blogspot.com/2013/01/ojeleselim-mi.html

Unknown dedi ki...

Merhabaa, bende bu guzel etkinlige katilmak isterim :) makyajinasli@gmail.com
makyajinasli.blogspot.com

OcecikleriminYeri dedi ki...

Biraz çekinerek katılıyorum sanırım daha önce hiç böyle bir etkinliğe katılmadım :) Bir oje bloggerı olarak ben de varım diyorum! :)

OcecikleriminYeri dedi ki...

Blog paylaşım linkimi ve mailimi unutmuşum :)
http://oceciklerim.blogspot.com/2013/01/oje-etkinligine-katlmak-ister-misiniz.html

oceciklerim@gmail.com

Meriç dedi ki...

merhabalar benimde ilk katılımım olacak pek anlamasam da :)
mericyalman@hotmail.com

Cfusun dedi ki...

Merhaba
bende katılmak istiyorum.

fusuncotel@yahoo.com

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

ben ben ben ben bende varıııııımmmm yupiiiii=))) begüm salurvan begum-salurvan@hotmail.com


blogumda paylaştım link i unutmuşum yazmayı=)) http://desenlioje.blogspot.com/2013/01/ojelesme-etkinligi-katlmayan-kalmasnnn.html

liu dedi ki...

teşekkür ederim davetin için canım
diğer etkinlikten hediyemi bekliyorum,gelince kaçırmazsam katılırım :)

Jsjs kdksks dedi ki...

Daha once katildim ama son yogunluklarim nedeniyle daha cekilisini yaptigim hediyeleri bile gonderemedim :) umarim bu oyle bir zamana denk gelmez :)

senlikesra@gmail.com

Unknown dedi ki...

bende katılmak istiyorum..
http://yelizligunler.blogspot.com/

iletişim için: yelizguzel1qgmail.com

biokadarfarklı dedi ki...

Bende katılmak isterdim ama 16 ocaktan sonra 3 hafta boyunca evimde olamayacağım için katılamıyorum malesef bir dahaki sefere mutlaka katılacağım ama :)

ilke Çevik dedi ki...

Madem bir kişi eksiksiniz, bende varım o zaman =)

ilke Çevik dedi ki...

Ayyy mail bırakmayı unuttum melishhe@gmail.com

Birde eşim kim olur bilmem ama şimdiden ev taşıma işim var 1 hafta yoğun olabilirim ama kimseyi madur bırakmam.

Sevgiler :))

Unknown dedi ki...

Selam.
Bende katılmak istiyorum etkinliğe :)
Mail Adresim:merweerturk@gmail.com

bakimliolmakasktir dedi ki...

Mervecim eşleşmeleri yaptık maalesef sana eş bulabilirsek olabilir anck :S

Unknown dedi ki...

Kusura bakmayın direk linke tıkladığım için 16 ocaktaki yazını okuyamadığım için yorum bıraktım

Adsız dedi ki...

eşleşmelerden yeni haberim oldu ben beggummiyle eşleşmişim kendisine mail atmaya çalışıyorum fakat hesaptan gönderemiyorum adsız hesap yok. nasıl yapabilirim gençler, help mee!:))

bakimliolmakasktir dedi ki...

mail adresine de mail atamadın mı canım :S olmadı sen bana ulaş ben ona ulaşayım :S

Unknown dedi ki...

yaaaa bende katılmak isterdim oysakiiii :( ama geçmiş bidaki ojeleşme etkinliğine artk :(

nesllihan dedi ki...

benim hediyelerim geldiiii:)))



http://nesllihan.blogspot.com/2013/01/ojelesme.html