12 Ocak 2013 Cumartesi

Blistex Limonata ve Ahududulu Dudak Koruyucu




Merhaba canlarım,
Kış ayları geldi malum artık hepimizin çantamızdan eksik etmediğimiz demirbaşlardan biri de tabii ki lip balmlar. Ben kendi adıma konuşursam yaz kış hep dudaklarım neme ihtiyaç duyuyor. Yazın güneş yakıyor kışın soğuk :S Blistex'in bu lip balmını bir kaç blogda görmüştüm. Birkaç ay önce de bir eczane de görünce direk aldım Eve gelip paketi açıp sürdüm ve aşık oldum her şeyine. Tanışmakta neden bu kadar geciktik diye kızdım kendime. Yıllarca hep bi klasik olmuş Nivea lip balmlar ve hep onu kullanmışım ama kusura bakmasınlar halt etmişler Blistex'in yanında. 



Gelelim neden ben bu kadar aşık oldum kendilerinee :) Öncelikle inanılmaz yumuşak bir yapısı var dudakta kayıyor resmen hemen sürülüyor. O kadar hafif ki ağırlık yapmıyor tadı olmasa sanki hiçbir şey sürmemişim gibi ama bir o kadar da iyi nemlendiriyor. Dudaklarımda her hangi bir sorun olduğunda sürüyorum ve anında etkisini görüyorum. Tat demişken aman Allah'ım kendimi tutmasam sürekli dudaklarımı yalayacağım :) Bildiğiniz böğürtlenli limonata :))) Ayrıca SPF 15 içeriyor. Özellikle yaz aylarında zaruri güneşte çok kalınca benim dudaklarım mahvoluyor. Yaz için de yine en ideal dudak koruyucum olacak :)

Ürünün hiçbir eksi yanı yok benim için :) Yukarıda gördüğünüz gibi kocaman zaten ama çabuk bitiyor neden bilmiyorum Nivealar gibi değil fazla mı sürülüyor yapısı hafif ondan mı bilmiyorum. Ha tabi yine de öyle çabuk bitmez ama Nivealar gibi sürünmez de bu açıdan da sevdim ben kendisini. 

İçerik listesi aşağıda yazıyor maalesef net çıkmamış ama benim dikkatimi çeken kötü bir şey yoktu. Son olarak fiyatını da görüyorsunuz ben bir eczaneden 6 liraya almıştım. Bundan sonra lip balmım budur yeni arayışlar içine gireceğimi hiiiç sanmıyorum bitsin bitsin yeniden alayım :)))



Dipnot: Hala ojeleşme etkinliğime katılmadıysanız bence bir göz atın :) tık tık

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende bayiliyorum buna, kokusu yapisi herseyiyle mukemmel.

Mihri dedi ki...

dudakta duruşu mat mı? ben rujlarımın altına kullanmak için bir lip balm arıyorum, dudaklarım sürekli kuru olduğu için ihtiyaç duyuyorum mat ruj sürdüğümde.

bakimliolmakasktir dedi ki...

@aslıhan
kesinlikle mükemmel :)

@turbo beauty lover
evet onu yazmayı unutmuşum gloss gibi parlak durmuyo yani mat bir duruşu var mesela dudağıma yedirmekte zorlandığım kırmızı ir rujumu alta bunu sürünce çok rahat yediyorum ışıltı vermiyor ama tabi rujun matlığını da biraz alıyor
bilmiyorum ne kadar anlatabildim ama denemeye değer diyebilirim :)

Tuba Şahin dedi ki...

Sık sık gözüme çarpıyor canım bu lip balm. Özellikle de dudaklarım aşırı kuruduğu için mutlaka alınmalı o zaman =)

bakimliolmakasktir dedi ki...

kesinlikle canım ilk fırsatta almalısın aldığına hiç pişman olmayacaksın eminim :)

Jsjs kdksks dedi ki...

Benim dudaklarimi her surdugunde derisini soyuyordu ben de kardesime verdim :(