8 Ocak 2013 Salı

The Balm Cabana Boy Allık




Merhaba canlarım,
Evet artık ciddi ciddi bloguma dönüş yaptım farkındaysınız :) Bugün de dedim yine uzunca zaman önce aldığım yeterince kullandığıma inandığım The Balm Cabana Boy allığımı yorumlayayım. Fotoğraflar yazdan kalma o güzel güneşli günlerden yine güneş olsa da rahatca fotoğraflar çekebilsek...

The Balm'ın nedense biz bayanlar da özel bi çekiciliği var değil mi? Tamam kalitesi de fena değil ama yine de sırf şu retro desenli kutular için ve indirimli zamanlardaki uygun fiyata nasıl da aldanıyoruz :) Açıkçası ben kararlıyım o The Balm standının en az %50 sini eve taşımaya :)) 

Evet The Balm ın bu allığına gelecek olursaaak öncelikle rengini aşağıda görüyorsunuz çok çok hafif bir ışıltısı olan koyu bir pembe ama bunun alt tonlarında kesinlikle hafif bir kahve tonu olduğunu düşünüyorum ben. Çünkü ne zaman bu allığı yüzüme sürsem hoş bir pembe oluyo ama tam bir pembelik vermiyo daha ten rengine yakın doğal bir pembelik veriyor. Işıltılar ise aydınlık bir hava katıyor sadece simli değil zaten bu allık ışıltılı sadece nasıl oluyorsa o çözemedim :) Ama kesinlikle simli bir hava katmıyor yüzünüze (:

Renk pigmentleri gayet güzel tek sefer de rahatça allığı yüzümün bir tarafına sürebiliyorum. Tozutma yapmıyor. Kalıcılık çok mükemmel değil ama 4 5 saat ediyor en azından uzun saatler çalışanlar tazeleme ihtiyacı duyabilirler. 




Son olarak ürün 8.5 gram yani uzunca bir zaman kullanılabilir :) Fiyatı indirimsiz 35 ti sanırım indirimle ben 22 civarı  bir şeye almıştım. 

Eğer hafif doğal ama mat olmayan pembeleri seviyorsanız The Balm'ın bu allığına bir göz atın (: 

Ha unutmadan so many men, so little time ;)))) 



Dipnot: Hala ojeleşme etkinliğime katılmadıysanız bir göz atın belki katılmak istersiniz :) tık tık

4 yorum:

Aycelce Hayat dedi ki...

the balm'ın ürünlerini nerdeyse bütüüün bloglarda görüyorum bir ben denemedim henüz,ürün rengini sevdim ama benim için allık da favori renk şeftali

bakimliolmakasktir dedi ki...

o zamn hot mama yı kesinlikle almalısın ayselcim :)

audrey dedi ki...

bu allık da indirim zamanı alınacaklar listemde yer alıyor..

bakimliolmakasktir dedi ki...

kesinlikle almalısın audrey tam senlik bir allık alınca diyeceksin iyiki diye :)