19 Ocak 2013 Cumartesi

2012 de En Çok Kullandığım 9 Oje

Merhaba kızlar :)
Geçen ojelerime bakarken dedim bakayım bi hangilerini en çok kullanmışım seçtim ve fotoğrafladım 
sizlerle de paylaşmak istedim. 
Malum 2012 sevilenlerini birçok blogger yazdı ben de ojelerimi yazayım bari =)


Geçtiğimiz sene en çok ortadaki Flormar Süpermatte M123 ü kullandım. Harika bir renk bittikçe yeniden alırım kesinlikle. Postunu da yapmıştım bakmak isterseniz tık tık :) 

Diğer renk ise Flormar Supershine 04, yine bu rengi de bayıla bayıla kullandım :) Yazısı için tık tık :)

Son Flormar ojem ise Neon N005 bu renkte çok şeker bir pembe öğrecilerim bayılıyordu bu ojeme geçen yıl :) Ben de seve seve sürüyordum. Postunu yapmamışım denk gelirse bir ara yazayım :)


Kırmızı hastası olarak ilk olarak en çok sağdaki Gabrini Elegant 333 numarayı kullandım. Aslında bir sürü kırmızı ojem var ama inanın artık oje bitirmek istediğim ve bunun da rengini ayrıca sevdiğim için hep bu ojemi sürüyorum :)

Cecile 21 numara ise biraz daha açık pembe kırmızı arası bir renk iki kat sürünce hoş oluyor. Uzun zamandır sürmüyorum görmüşken bir sürmek lazım (:

Alixe Avien 159 numara harika bir simli pembe (: Hafif renkli ojeler sürmeyi seviyorsanız alın hemen bitirirsiniz kesin o kadar şeker bir oje :)


Pastel 84 Numara hayatımın ojesi diyebilirim :) Bir blogda görmüştüm gri gibi görünsede mavi alt tonlu bir gri diyebilirim. Deli bir renk yaa mutlaka alın =)) 

Revlon 280 Cherry Berry bu renkle bir kez daha fark ettim ki böyle vişne, kırmızı, koyu pembe renkleri pek seviyorum :) Yazısını yeni yazmıştım zaten buyrun :)

Alessandro 60 ya da 09 =)) Bu renk muhteşem bir mavi ne zaman mavi giysem elim ona gidiyor bir sürü mavi ojem var ama yok bu başka. Vanilya Kutu'dan çıkmıştı bitince yenisini alabilirim büyük ihtimalle. 

3 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba bu revlon ojenin fiyatı nedir nereden temin edilir geçen gün bir yazınızda görmüştüm şimdide tavsiye edince merakta kaldım=))

sitemi de ziyaret ederseniz sevinirim
http://desenlioje.blogspot.com

Tuba Şahin dedi ki...

Flormar 04 kesinlikle favorim canım. Hatta bitirebildiğim nadir ojelerden biri =) Pastel 84'ü de öyle bir anlatmışsın ki merak ettim ne yalan söyleyim =))

bakimliolmakasktir dedi ki...

@Begün
canım İstanbul'dan gelmişti bana ama Ankara'da inan hiç görmedim eğer almak istersen İStanbuldaki blogger dostlarımızdan yardım isteyelim :)

@koyukırmızı
zevklerimiz aynı artık hiç şüphem yok zaten canım benim :))) 84 kesin almalısın en kısa zamanda bayılacaksın :)