22 Ocak 2013 Salı

TBS Karpuzlu Vücut Losyonu


Merhaba canlarım,
Yine uzunca bir zaman önce alıp yaklaşık yarısını kullandığım bir TBS ürününü yorumlamak istiyorum. Yaz başında aldığım ama kullandığım losyon bitince sonbaharda kullanmaya başladım ben bu losyonu. O dönem için gayet yeterli geliyordu bana. Ancak kışa girdiğimizden beri cildim zaten kurudur iyice kuruduğu için bana yetmiyormuş hissi verdi ve ilkbahara kadar ara vermek durumunda kaldım. Ancak yorumlayabileceğim kadar kullandığım için yazısını yazmaya başladım :)



Öncelikle TBS bu losyon için ne demiş onu paylaşayaım:

"Bu nefis meyveli vücut losyonu ile cildiniz nemlenip yumuşarken kokusuyla sizi canlandıracak. İçerdiği karpuz özüyle ferahladığınızı; aynı zamanda içerdiği Yerel Adil Ticaret ürünleri olan Gana’dan shea yağı ve Peru’dan brezilya fındığı yağı ile cildinize bakım yapıldığını hissedeksiniz."


Ben de öncelikle kokusuyla başlayım fena bir kokusu yok ama değişik geliyor bana. Yani öyle ki bazen miss gibi kokladıkça koklayasım geliyor bazen de hoşuma gitmiyor. Hoşuma gittiği aralarda TBS her ne kadar karpuz dese de bana sanki başka meyveler de varmış gibi bir his veriyor. Ferahlık hissi veriyor mu acaba bilmem sürerken serin serin losyon değdikçe veriyordur heralde :D 

İçerisinde shea yağı ve brezilya fındığı yağı olduğu halde dediğim gibi kış için yeterli gelmedi bana ama cildiniz yağlıysa yetecektir. Su bazlı bir ürün sanırım cildime sürerken inanın o kadar rahat o kadar kolay yediriyorum ki beş dakika sürmüyor tüm vücudumu kremlemem. Bu pratikliği açısından çok seviyorum. 

Yapısını gelirsem yoğun krem ya da body butter tarzı yoğunuluğu yok. Gayet ince yapılı hafif bir losyon bol bol sürseniz bile vücudunuza ağırlık yapmıyor. Hemen emiliyor. Yağlı bir his bırakmıyor. 

Kısaca özetlersem ben kendisini genel itibari ile seviyorum kokusuyla yıldızımın barıştığı zamanlarda özellikle ama zaten kalıcı bir kokusu da yok :) Sürümüyle emilimiyle yaz aylarında tekrar alabileceğim bir ürün.

Fiyatı normalde 10 TL ama ben %50 indirim zamanın da 5 TL ye almıştım. Yeni bir indirim olursa da muhakkak alırım ama 10 TL vermem büyük ihitmalle onun yerine yeni ürünler denerim. 




3 yorum:

Tuba Şahin dedi ki...

Ağırlık yapmaması iyiymiş de canım muhtemelen nemlendirmesi benim için de yeterli gelmeyecek :(

bakimliolmakasktir dedi ki...

yaza belki yeterli gelir canım almadan mutlaka dene eğer alırsan ama yves rocherin yulaflısını denemeliyiz bence biz :)

Adsız dedi ki...

I every time spent my half an hour to read this blog's content everyday along with a mug of coffee.

Feel free to surf to my blog post; cash advance loans without credit check
my webpage - external link