30 Ocak 2013 Çarşamba

Mim - Sorular

Merhaba canlarım :)
Sevgili Koyukırmızı'm beni mimlemişti geçtiğimiz günlerde ben de daha çok gecikmeden sorulara cevap vermek istiyorum. Bakalım neler varmış mim sorularımızda.



Şu an olsa sevinirim...

Şu an zamanı geri alabilsem çok sevinirdim. Yaptığım bir hatanın bedelini bu şekilde ödemekten kurtarırdım kendimi...

Şimdi orada olmak vardı

Şimdiii sevdiğimin yanında olmak vardı onunla olunca meakn fark etmezdi bana...

Nerede o eski günler

Çooook eskideler... Ben en çok üniversite hayatımın son 2 yılında mutluydum. Hatta hep derim hayatımın en güzel yılı üniversite 3. sınıftayekndi... O günleri tekrar yaşamam imkansız. Arkadaşlarım ortamım her şeyim geride kaldı... Zamanı geri alsam hiç bu zamana gelmezdim heralde :))

Neleri özlüyorum?

En yakın arkadaşlarımla geçirdiğim o dolu dolu günleri özlüyorum. Hiç boş vakit geçirmedik çok aktiftik. Şimdi gayet sıradan ve monotonum :S


Bugünlerde çok dinledim

Yonca Lodi - Emanet 

Şimdiki ruh halim

Şuan biraz daha huzurluyum netteyim çünkü yazıyorum. Ama bu aralar ciddi bunalım bir ruh halindeyim. Ders çalışmam gerek çalışamıyorum. Kendimi toparlıyamıyorum sürekli sorunlar oluyor. Çok duygusalım çoook...

Bu güzel mim için Koyukırmız'ma çook teşekkür ediyorum. Bilmiyorum ne kadar güzel cevaplayabildim ama :) 

Ben de Sesli Düşünceler'i mimliyorum :) 

6 yorum:

semmma dedi ki...

hadi kaaalk geeel bul bi baahaanee birazcık hevees biraaz cesaareet

(bkz: çevreye verilen azami rahatsızlık)

derinsah dedi ki...

Mimlendiniz!:)

http://derinksah.blogspot.com/2013/01/mimlendiniz.html

bakimliolmakasktir dedi ki...

@semmaa
yok yuaa biz birleşir muhteşem bir koro oluruz :D

@derinsah
akşama cevaplıyorummm (:

Tuba Şahin dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel bir yazı olmuş =) Bunalım fln yok hiç okumamış olayım :((

bakimliolmakasktir dedi ki...

inşallah canım şu günler bi geçsin geçecek benim bunalımlarım da :)

Adsız dedi ki...

You could certainly see your expertise in the article you write.

The world hopes for more passionate writers like you who aren't afraid to mention how they believe. All the time follow your heart.

Here is my blog post :: I can't believe
this