27 Ocak 2013 Pazar

Mim: Haftalık Kombinler

Merhaba canlarım,
Sevgili Sesli Düşünceler beni mimlemiş. 
Haftalık kombin önerilerimizi yazıyoruz bu mimde :) 
Ben pek kombin işinden anlamam aslında ama nette de takip etmekten geri durmam (: 
Genellikle aynı tonlar aynı tarzlardan hoşlanıyorum aşağıda göreceksiniz. 
Başlayalım bakalım:

Pazartesi - İlk gün ya klasik giyer giderim tabi :)



Salı - Klasik hallere devam ama etek olmaaaz sevmem pantolana geçiş yapıyoruz hemen :)


Çarşamba - Deri pantolon giymem aslında ama o çanta ve o bordo kremin uyumuna hasta olduğum için bu kombini paylaşmak istedim :) Bu çantayı alacağım ama illa ki alacağım!


Perşembe - Bir renk değişikliğine gidelim dedim en sevdiğim 2. renk olan gri lacivert mavi tonlarına döndüm yine kot ama topukluyla klasik tarzı yakalıyoruz :)

Cuma - Son günün rahatlığı ile alttaki iki kombinden birini giyerdim şahsen (: ama fuşya olan üsttekini daha çok sevdim :)




Haftasonu kombinlerim ise aşağıdaki gibi olurdu spor rahat ve şık :) 






Beni mimlediği için tekrardan Sesli Düşüncelere çoook teşekkür ediyorum :)
Ben de cevaplamak isteyenler mimleyim bari :))

3 yorum:

MsMelYas dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Çok güzel kombinler.

Tuba Şahin dedi ki...

Özellikle de haftasonu kombinlerine bayıldım canım =)

Elidaa dedi ki...

Haftasonu kombinlerinin ilkine bayıldım ...kırmızı supergalara taktim bu sıralar ondan galiba :)