16 Ocak 2013 Çarşamba

Ojeleşme Etkinliği Eşleşmeler


Merhaba canlarım,
Bildiğiniz gibi 15 gün kadar önce başlatmıştım bu etkinliğimizi. Yarında sonlandıracaktım lakin katılımlar durunca eşleşmelerde kişi sayısı olarak denk gelince bugünden yapmak istedim umarım kimse için sorun teşkil etmez :)

Evet ben de sizin kadar heyecanlıyım bu etkinlik için ama eşleşmeleri yazmadan evvel son birkaç hatırlatma yapmak istiyorum. 

Arkadaşlar ilk postta da dediğim gibi en az 5 oje yollarsak eşimize hem etkinliğin adı yerini bulur hem de adalet. Tabi ekleme yapmak isteyenler her türlü eklemeyi de yapabilirler :) Bunun dışında eşlerimizi mağdur etmemek adına gönderim tarihlerini geciktirmezsek çok sevinirim. Ben bir haftanın buna yeteceğini düşünüyorum önümüzdeki cumaya kargolarımızı yollamış oluruz değil miii :) (özel durumu olanlar istisna tabi)

Bir de kızlar mümkünse gelen hediyelerinizi fotoğraflayıp bloglarınızda paylaşırsanız blogları olmayanlar da mail atarlarsa inanılmaz sevinirim :) Hem bu da bir nebze adaleti sağlar değil mi (:

Şimdiii en heyecanlı kısım hemen eşleşmelere geçiyorum:

(çektiğim sıaraya göre yazıyorum :))



beggummy - Serpil (blogu yok)



Ben - Audrey 








Evet canlarım eşleşmeler böyle umarım herkesin gönlüne göre olmuştur :)

Mail adresleri için tık tık :)


En kısa zamanda maille de bildirim yapacağım. Ama burdan görenler eşlerine mail atarlarsa sevinirim.




9 yorum:

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Hehe ilk ben gordum sanirim:-) cok guzel bir hediyelesme olacak:-) esimi bir inceleyim bakim:-) tekrar gorusmek dilegiyle canim yazicam yine mail gonderince sana sevgilerimle:-)

Meriç dedi ki...

Bende hediyelerimi hazırladım,mail attım eşime cevap gelmesini bekliyorum :):) cevap gelmezse nolucak bilmiyorum.

nesllihan dedi ki...

:) Heyoo ilk biz mi çıkmışız ne güzel. Gamze hanım zaten blogunu takip ettiğim biriydi. Sevindim çok:))

Unknown dedi ki...

bende görür görmez hemen mail attım yanız tatilde olduğumdan 2 3 güncük geç kalabilirim göndermede =(

JaNJaN dedi ki...

Ayyy sonunda beklenen etkinlikk :) çok mutlu oldum bari biraz eşimi inceleyimm :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

teşekkürler kızlar katıldığınız için :) umarım en kısa zamanda döner eşleriniz

Unknown dedi ki...

Aa kuralar cekilmis bilee :)) Benimde su sira final donemim bende bir iki gun gecikmeli gondermek zorunda kalicam galiba :/

Unknown dedi ki...

Merhaba. Benim esim henuz bana geri donmedi. Ne yapmam gerekiyor acaba? Mailinizi de goremeyince burdan yazayim dedim :/

bakimliolmakasktir dedi ki...

canım senin eşin çağla şuan şehir dışında işi gereği döner dönmez yazacaktır sana hiç merakta kalma :)