29 Ocak 2013 Salı

Buycosmo Alışverişim


Merhaba Canlarım
Ne zamandır netten online alışveriş yapmıyordum. Ankara'nında biraz mahrumiyet bölgesinde oturunca birçok şeye ulaşamayabiliyorum. Mesela en son Essence in Miami Roller Girl allığını çok istemiştim alamamıştım. Bu sefer kaçırmaya niyetim olmadığı içinnn tesadüfen girdiğim buycosmoda görünce direk alışverişe başladım :) Tabii olarak aldıkça aldım :) Bakalım neler almışım.


Aslında ben turuncu yoğunluklu olan allığı almayı planlıyordum ama bakınca dayanamadım her ikisinide aldım ve sanırım iyi de yaptım. Kendime uzun zaman allık almayı yasaklıyorum hani öyle çook allığım yok ama hiç allık bitirmeden de gidip sürekli allık almak bana pek mantıklı gelmiyo haksız mıyım? Allıkların fiyatlı Gratislerde olduğu gibi 9.5 TL idi.

Fondötenimde bitmek üzere olunca bir zamanda Essence 'in Soft Natural'ini denenecek listeme yazmış olduğumu görünce dur dedim 11 TL bir şey zaten deneyim ne olacak :) Henüz denemedim deneyince yorumlarımı ayrıca yazarım. 

Home Sweet Home ojelerini de sadece bir tanesini alacaktım sonra kargo tamamlansın diye ikincisini ekledim :)) Renkler bulunmaz renkler değiller ama güzeller fiyatları 2.5 TL

Golden Rose Jolly Jewels ojeler ise ennnn çok denemek istediğim ojelerdi özellikle de 116 numaraya vurulmuştum deneme amaçlı hemen onu da attım sepete bir dönem çok uygun olsa da şimdi buycosmoda da 6.25 TL ye satılıyor.

Emily 110 numara kalem ise vazgeçilmezlerimden ve az kalmıştı evdeki hemen yedekledim o da 1.5 TL.

Buycosmo alışverişimi boş göndermemiş tabii ki bir de makyaj çantası eklemiş kutuma. Kendilerine öncelikle bu güzel alışveriş ve hediye için teşekkür ediyorum ama denemem için kozmetik ürünü yollasalar daha çok sevinirdim ne yalan söyleyim. İşlerini gerçekten hızlı yapıyorlar. Pazar akşam üstü sipariş verdim. Pazartesi kargolandı salı elimde oldu. Ayrıca fiyatları da genellikle uygun oluyor arada bi incelemekte fayda var benden söylemesi :)   


Buycosmo için tık tık :) 

Essence allıklar tükenmiş maalesef yetiştiremedim postu ama belki tekrar stoğa girer bir şey diyemiyorum. Ben kalmayacağını tahmin ettiğim için acele etmiştim :)


12 yorum:

pembe kalpler dedi ki...

Güzel günlerde kullanın ürünlerinizi. Paketi açmak , yeni ürünlere sahip olmak çok güzel bir duygu ;)

Locosmetico dedi ki...

Güle güle kullan ;) pembe allık çok güzel ;)

SihirliGünlük dedi ki...

Güle güle kullan hepsi çok cici :)

liu dedi ki...

güle güle kullan:)başka bloglarda buycosmo alışverişlerinde çok iyi tester gönderildiğini gördüm ama tester göndermeyi bıraktılar heralde:/

Unknown dedi ki...

acaba allıklardan memnun kalacak mısın onu merak ettim çünkü bu essence allıkların rengi bana da çok sevimli gelmişti ama çok güvenememiştim. ve golden rose kırmızı simli ojeye ba-yıl-dım!

Dünden Bugüne dedi ki...

Senin hızına yetişmek ne zor..
Ben hala limonlu duş jeli postunda kaldım :)
İyi günlerde kullan inşAllah canım, fondoten pek kullanmam ama senin ki güzel görünüyor :)
Sevgiler...

bakimliolmakasktir dedi ki...

@pembe kalpler
evet yaa insanın tüm hüzünlerini bile unutturuyor :))

@kozmetik delisi
teşekkür ederim canım henüz deneme fırsatım olmadı ama birçok blogda okuduğum kadarıyla gerçekten çok güzel bir allık

@sihirligünlük
teşekkür ederim canım daha iyisi senin olsun :)

@liu
evet canım yaa blogger olduğunu söylemeyince sanırım böyle yapıyorlar bir dahakine özellikle belirteceğim bloggerım ben diye!

@beyazbüyü
allıklar gerçekten harika her tene uyar bence deneme şansın varsa bence dene ve al :) yoksa da 10 tl çok bi fiyat değil aslında (:

@yasemin
canım kozmetik blogu olunca mecbur hızlı yazıyoruz :)) aslında ben az bile yazıyorum vaktim olmadığından :)) fondöten ben de eskiden kullanmazdım sonra yüzüm bozuldu derken verdiği havada hoşuma gidince şimdi sadece fondötenle bile çıkıyorum dışarı :)

Gurme Şirine dedi ki...

severek kullan tatlım...
çok güzeller...

bakimliolmakasktir dedi ki...

@gurme
teşekkür ederim canımm

miyavkedicik dedi ki...

Nasıl güzel bir blog hemen koştum geldim ben de... Artık yakından takipteyim..:))
Çok çok selam ve sevgilerimle...:))

Tuba Şahin dedi ki...

Güle güle kullan canım çok güzeller =))

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Golden rose ojeler kiosklarda 5.50 tl iken dışarıda kim ne tutturursa o fiyata satıyor.Ben kocaeli gezimde 7 liraya gördüm en son :(