26 Ocak 2013 Cumartesi

Bitenler 5


Merhaba canlarım,
Şöyle bir baktım da yaklaşık 2 aydır bitenler yazısı yazmamışım. Tabii bu süreçte hayli biten oldu ama ben 8 üründe bir bitenler yazısı yazmayı dilediğim için ilk 8 ürünü göstereyim yakında bir bitenler yazısı daha yazarım  :) Bakalım neler bitmiş neler çöpe gitmiş.

1) Avon Senses Waterfall Duş Jeli: Yıllardır Avon duş jellerinden bir vazgeçemedik ailecek (: Ama seviyorum ben Avon'un diğer ürünlerini sevmesem de duş jellerini marketlerde satılan normal markalara göre daha çok seviyorum. Her kokusunu denedim nerdeyse bunun kokusu üzerinde de belirtilen gibi fresh bir kokuydu. Sevmedim değil ama bayılmadım da onun için yeni kokular denemeye devam :)

2) Şelale Aseton: Arkadaşım vermişti pek beğenmedim açıkçası Parmex ve Flromar varken tekrar alacağımı sanmıyorum.


3) Emily 120 Numara: Ömrüm oldukça bu kalemlerden kullanacağım sanırım :) En çok bitirdiğim renklerinden biriside bu gri rengi. Emily kalemlerin yazısı için tık tık :)

4) Maybelline Affinitone Concealer: Onca zaman kullandım bol bol ama neden bitiremedim bilmiyorum (: Kokusu değişmiş gibiydi yerine The Balm Time Balm Concealer aldım. Yeni ürünler denemek varken ilerleyen zamanlarda dönüş yapar mıyım bilmiyorum. Yazısı için TIK TIK

5) Nivea Çift Bazlı Göz Makyaj Temizleyici: Bunu da alalı yıllar olmuştu dibinde azıcık varken atmışım bir köşelere bulunca dedim tekrar kullanayım ama gözlerimi fln çok yaktı yağlı hissi çok rahatsız etti. Tekrar alacağımı sanmıyorum.


6) Benri Disk Pamuk: Her bitenler yazısında muhakkak olanlardan :) Şuana kadar kullandığım en uygun fiyatlı en kaliteli pamuk vazgeçeceğimi sanmıyorum kendisinden :)

7) Ritüel de Beaute Burun Bandı: Bittiğine en çok üzüldüğüm burun bandım çünkü yensini bulmam çok zor hatta imkansız. Sadece BİM lere senede bir kez geliyor. 2. kutumu da bitirince stok yapmayınca kaldım ortada tekrar gelirse ciddi bir stok yapmayı düşünüyorum :) Yerine henüz bir şey almadım ama siyah maske var aklımda bakalım. Yazısı için TIK TIK

8) Amway Diş Fırçası: Bu diş fırçasının kılları söylenilene göre misvak kıllarından yapılıyormuş. Bilmiyorum bilir misiniz ama misvak çok sağlıklı bir şey ama kullanımı zor olduğu için ben kullanamıyorum alışkın olmadığımızdan da olabilir tabi kullanamayışımız :) Sonuç olarak böyle bir nimet bulunca bırakmak olmaz tekrar tekrar alırım eskittikçe :) Merak edenler  amway online mağazaya uğrayabilirler :)

9 yorum:

liu dedi ki...

niveanın bu temizleyicisini çok beğeniyorum uzun zamandır vardı demişsin acaba kullanım ömrüyle alakalı bir sorun mu oldu :/

Güney Kore ve Ben dedi ki...

Yeni kesfettim blogunuzu. Bircok yaziyi okudum. Takipteyim devamini bekliyorum. Iyi gunler ^^

bakimliolmakasktir dedi ki...

@liu
muhtemelen öyle oldu canım ama çok yağlı geliyor bana yinede eskidende öyleydi çünkü

@kleinn
teşekkür ederim efendim :)

Alfabenin E Harfi dedi ki...

Bende aynı duş jelini bitirdiim bunun kırmızısı da çok hoş kokuyo tavsiye edrm =)

http://ebru504.blogspot.com/

Tuba Şahin dedi ki...

Nivea'nın göz makyaj temizleyicisini çok merak ediyordum. Madem beğenmedin ben de almayım o halde canım =) Bir sürü ürün bitmiş darısı başıma =))

SihirliGünlük dedi ki...

Emily kalemlerini bende çok sevdim birkaç rengini aldım ama grisini ayrı bir sevdim. Hatta çevremdekiler sana çok yakışıyor bu gri kalem diyince gidip stok yaptım. İlk defa bitirdiğim kalem oldu emily gri kalem :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

@alfabenin e hali
onuda deneyim o zaman hepsini denedim zaten nerdeyse :))

@koyukırmızı
alma canım bence çok yağlı seveceğini sanmıyorum :))

@sihirligünlük
emilyler gerçekten harika ama dimi :) ucuz ama güzel ve kullanışlı :)

Adsız dedi ki...

Size güzel bir haber vereyim. Rituel de Beaute siyah nokta burun bandı önümüzdeki hafta BİM lerde kampanyaya giriyor :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

yarın hemen BİME gidip stok yapacağımm :)