9 Ocak 2013 Çarşamba

Yves Rocher Nem Maskesi



Merhaba Canlarım,
Yves Rocher' nin bu nem maskesini de yine büyük yaz indiriminden almıştım kış indirimi geldi ben hala yorumlayamadım :) Çünkü nedense ilk kez bi maskeyi kullanmaya üşendim genelde ama yine de uzunca bir zaman kullanmış olduğum için yorumlamam lazım değil mi :)

Bu nem maskesi aslında bana göre yoğunca nemlendiren bir krem sadece maske gibi değil yani benim bildiğim maskeler yüze sürülür bekletilir yıkanır fln ama bu öyle değil. Temiz olan yüzümüze bol miktarda sürüyoruz beş dakika bekletiyoruz ve fazlalıkları pamukla temizliyoruz. İş böyle olunca bana maske değilde yoğun nemlendirme sağlayan krem gibi geliyor haliyle. Kullanmaya üşenmemin sebebi ise o verdiği ıslak hisle beş dk beklemeye üşenmemdendir :) Çünkü genellikle yatmadan önce yapmayı tercih ediyorum yatmadan evvel de beklemek zor geliyor :) 

Peki bu maskeyi yaptıktan sonra yüzüm nemleniyor mu? Yazın harika nem sağlıyordu açık ve net ama şu son günlerde inanın cildim öyle kurudu ki ben bile tanıyamaz hale geldim :S Dün gece yaptım maskeyi sabah yüzümü yıkadığımda yine pütür pütür oldu tamam biraz işe yaramıştı ama yetmemişti :S Kış aylarında çok daha sağlam krem ve maskeler kullanmak lazımmış birkaç gündür anladım bunu. 

Bunu dışında maskenin yapısı normal kremlere göre daha cıvık losyon kıvamında diyebilirim. Yüze bol bol sürünce ıslak bir his bırakıyor o yüzden. Rengi buz mavisi kapağındaki rengin beyazla karışmış hali (ne güzel tarif ettim :D)

Sonuç olarak ben nem maskesi olarak bir daha bu maskeyi tercih etmeyeceğim. Siz de benim gibi süreyim bekleyeyim yıkayayım diyorsanız bu maskeyi almayın :) Ama krem gibi olsun süreyim bekleyim siliyim bitsin derseniz nemlendirmesi ciddi kuruluk olmayan ciltlere yeterde artar bile :) 

Son olarak fiyatı da %50 indirimle 13 küsürdü indirimsizde 26 27 lira olsa gerek. Şuan Yves Rocher de büyük kış indirimi var malum bu maske var mı bilmiyorum ama ürünleri incelemeyi unutmayın :) 





2 yorum:

Tuba Şahin dedi ki...

Bioderma'nın Sensibio nem maskesinden alalım sana da canım ben ondan çok memnun kaldım =)

bakimliolmakasktir dedi ki...

bu bitsin bide diğer nem maskemiz vardı ya canım o da bitsin alalım zaten heralde ben de ancak durumu düzelticem o zamana :)))