26 Aralık 2012 Çarşamba

Nivea İnvisible Black & White Deodorant


Merhaba canım okuyucularım
Sonunda o beklenen yazıyı yazıyorum (: beklenen derken ürün yorumundan öte sonunda çok şükür fotoğraflı bir ürünümü uzunca bir zaman sonra yorumlayabiliyorum. Özleyen kaç kişi var bilmem ama iki tane özleyenim var biliyorum bu yazı da onlar için özel geliyor :))

Nivea'nın roll onlarını ben yıllardır kullanıyordum ve çok memnundum taa ki içinde alüminyum olduğunu öğrenene kadar. Ha hala kullanıyorum elimdekini atmaya kıyamadım bitene kadar kullanacağım ama tekrar almayacağım büyük ihtimalle :S 

Yaz başıydı sürekli kullandığım roll on dan sıkılınca bir de deodorant halini deneyeyim dedim hay demez olaydım :S Zaten alerjik astımı olan bir insanım parfüm sıkmam bile yasak (tabi bu yasağa asla uymuyorum) ama ben bunu unutup gidip bu deodorantı aldım. Baya da bi sıktım dişimi kullanayım diye ama yok dayanılacak gibi değil. Kokusu da çok ağır geldi bana resmen ciğerlerime yapışıyordu sıktıktan sonra :S

Bu tarz deodorantlardan çok memnun olanlar var ama inanın benim için bir facia oldu. Eğer alerjiniz astımınız varsa zaten uzak durmanız lazım ben bir hata ile aldım ve kullanamadım :S Ama içimden bir ses astım olmasam da memnun kalmayacağımı söylüyor bu deodoranttan  kokusu ağır bir kere o yeterli bir eksi benim için çünkü ben bu tarz ürünlerde özellikle hafif kremsi kokuları seviyorum. Siz de öyle iseniz uzak durun derim :)

Kısaca benim için hüsrana uğradığım bir ürün oldu belki zorlar bitiririm ama çok çok zor bi ihtimal :S 

Fiyatı da ben aldığım zaman 7-8 lira flndı heralde uzun zaman oldu unutmuşum :)

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Alimunyum mü varmış ???????

bakimliolmakasktir dedi ki...

evet kuzum hem de listenin en başında yazıyor :S

Tuba Şahin dedi ki...

Sonunda =)) Ben de gördükçe merak ediyordum nasıldır diye. Allahtan almamışım canım =)

bakimliolmakasktir dedi ki...

bir geldim tam gelicem kuzum artık her güne bir post inşallah :)

iyi ki almamışsın bu arada :))

Tuba Şahin dedi ki...

Bekliyorum canımm =)

KIRMIZI PAPUÇLAR dedi ki...

Hımmm! iyikide almamışım. Reklamda gördüğümde hoşuma gitmişti almayı düşünüyordum, yazdıklarını görünce almadığıma şükrettim. Bence arıya gitmesin kullanayım diyerek kendine ziyan etme ya at yada kullanabilecek birine ver. Sağlıktan olma canım.
Sevgiler.

MERVE dedi ki...

teyzemiz kanser olduktan sonra attım ben bütün deodorantları felan :(
kanser riski varmış die..

ryhn dedi ki...

severek kullanırım ben bunu .
banada beklerım canım http://nikahsekeribebeksekeridizayn.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Just want to say your article is as astounding.
The clearness in your post is simply nice and i could assume you are an expert on this
subject. Fine with your permission let me to grab your feed to keep updated with forthcoming post.
Thanks a million and please carry on the rewarding work.


my website; he has a good point

Adsız dedi ki...

Very good site you have here but I was curious about if you knew of any forums that cover the same topics talked about in this article?

I'd really love to be a part of group where I can get suggestions from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Kudos!

Here is my weblog ... read the source