17 Ocak 2013 Perşembe

Karışık Bir Alışveriş :)


Merhaba canlarım,
Hayli zaman oldu şöyle güzel bir alışveriş yazısı yazmayalı hep parça parça yapıyorum uzunca zamandır alışverişlerimi. Bir süredir de fotoğraf filan çekemeyip çektiklerimi de pc ye atamayınca biriktikçe birikti çok eski bir alışveriş de olsa yazmak istedim :) 

Toplu olarak alışverişim yukarıda gördüğünüz gibi kızlar, Watson's, Gratis, Bim ağırlıklı bir alışveriş olmuş yine her zamanki gibi :)

Tek tek bakacak olursak: 



İl olarak Ebay alışverişlerimle başlayalım. Tırnak süslerine ciddi merakım olduğu bir dönemde aldım bunları ben hatta havyar mankür setini Koyukırmızı arkadaşımla beraber aldık :) O çok memnun kaldı blogunda yaptığı manikürleri görebilirsiniz hemen şurdan:) Bir ara yaza doğru güneşli günler de ben de yapacağım fotoğraf kalitesi açısından :S Bu seti giftforsexy-gfs  adlı satıcıdan aldım merak edenler için söylüyorum almak isteyen olur belki fiyatı da 3.29 $

Fimolara gelirsek aşırı merakım vardı yine aynı şekilde :) 50 li bu fimo setini de cupcake li fimolara bayıldığım için içlerinde en güzeli bu olduğu için  beauty_gallery adlı satıcıdan 2.99 $ a aldım :)

Gayet karlı birer alışveriş oldu benim için kargolarımda problem çıkmadı ve gayet hızlı bir şekilde yaklaşık 2 haftada elimde oldular.


Bir diğer alışverişim ise Bim'den yılbaşı haftası gelmişti sanırım bunlar Bim'e. Artık bulamayabilirsiniz aynılarından malum çabuk tükeniyorlar.

Akat Gardi Oje Kurutucu Sprey 3.95 TL. Kokusu çok güzel kurutma hızını tam test edemedim biraz yağlı çok kullanamıyorum, kullanıca ayrıca post yapacağım.

3D Ritüel de Beaut Kolajen Maske bildiğimiz klasik kolajen maskelerdendi fiyatı 1.95 TL

Hops Gözlük Temizleme Mendilleri işte bunlardan stok yaptım her daim çantamda gözlük kabı gezdirmeyi secmiyorum. Gözlüksüzde evden çıkamıyorum öyle olunca kurtarıcım oluyor kendileri :)


The Balm da bir ara %30 indirim vardı yine yılbaşından önceydi ama indirimler sanki %30 dan fazla gibiydi :) Öyle olunca ben de bir şeyler daha ekledim koleksiyonuma :)

Concealer ihtiyacım vardı Time Balm Concaeler aldım. Satıcı kızın azizliğine uğrsayıp bir ton açık alsam da memnunum gayet yazısını yazarım yakında :) Fiyatı 14 küsürdü ben aldığımda normal fiyatını bilmiyorum.

Balms Away Göz Makyaj Temizleyicisi ise birçok blogda görüp sırf merakımdan ve fiyatından ötürü aldığım bir ürün deneyince yazarız :) Fiyatı 10.50 TL idi.

The Balm Girls Ruj ise kırmızı ruj almak istediğim için gayet severek aldığım ve severek kullandığım bir ruj. Fiyatı 12.25 TL idi yine o zaman. Bunun da yazısı bir ara yazılacak (:


Kalyon Top Coat benim ilk top coatım yeni yeni kullanıyorum bakalım sevecek miyim :) Fiyatı 7 TL sanırım.

City Color Far gratise yeni gelenlerden bu da fena bir far değil fiyatına göre fiyatı 2.75 TL

Grace Cole Duş Jeli sırf fiyatı ve kokusu için aldım stoğa ekledim :) 3 TL idi ben aldığım zaman.

Watson's Süperdrug Vücut Peelingi yazısını yazmıştım :)

Blistex Dudak Kremi yazısı yazıldı bile :) aşığım kendisine fiyatı 6 TL.

L'occiante Lip Balm henüz kendisiyle yıldızım barışmadı kandım aldandım aldım :) Fiyatı 16 TL  (seni dinlemeliydim Koyukırmızı'm :))



Ve son olarak Essence i boş geçmedim :) Twilight koleksiyonundan kırmızı allık yazısı gelecek yorumlar o zaman :) Fiyatı 10 TL.

Essence Jel Eyeliner Fırçası Ecotools fırçam kaybolunca aldım ama gidenin yerini tutmuyor :( Fena sayılmaz yine de 5 TL idi sanırım

Essence Long Lasting Eye Pencil bronz renkleri sevdiğim için aldım henüz denemedim fiyatı 5 6 TL civarıydı :)


Bir daha alışverişlerimi bu kadar toplu yazmayacağım okuması da yazması da zor olsa gerek :) 

Dipnot: Ojeleşme etkinliği eşleşmelere bakmayı unutmayınn (:

4 yorum:

Unknown dedi ki...

tırnak süslerine ben de çok takıntılıyım bu aralar. Güzel günlerde kullan canım :)

Sibel

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Hepsi cok guzeller cani iyi gunlerde kullan en kis zamanda bende watsona gidicem cokseviyorum oradan alisveris yapmayi hem fiyAtlarida uygun hemde ambalajlarina bitiyorum oranin:-)

Tuba Şahin dedi ki...

Güle güle kullan canım benim hepsi birbirinden güzel =)) Darısı birlikte yapacağımız alışverişlere olsunn =))

sherfinka dedi ki...

merhaba canım şimdi buldum blogunu ve bayıldım keyifle okudum çoğu yazını (: bende izmirden bir blogger'ım (: merak ettiğim şey akat gardiyi bende aldım blogda yazısı var ama bende pek işe yaramadı sanki bilmiyorum ojem hemen bozuldu.Sen nasıl kullanıyorsun acaba? sevgiler sherfinka...