6 Ocak 2013 Pazar

The Body Shop Originals Muzlu Saç Kremi


Merhaba canlarım :)
Bu benim ilk TBS ürün yorumum olacakmış onu fark ettim etiket yaparken (: Eski takipçilerim belki görmüşlerdir aslında ben bu saç kremini yazın başında TBS nin büyük yaz indiriminden almıştım ama kullanmaya ancak sıra geldi.

Hani bir laf vardır kullandığım ilk anda farkını gördüm ve aşık oldum, işte ben de bu ürünle aşk yaşıyorum. Aslında bi kaç aydır kullanıyorum, yorumlamakta geç kaldım ama kesin ve net yorumlar yapmış olacağım bu sayede. İlk yorumum bitmek üzere olduğu için şuan bitmesin diye gözüne baktığım bi ürün oldu. En kısa zamanda bir TBS ye yolum düşse tekrar alsam. Yaz indiriminde tekrar stok yapcam bir sürü bir sürü :))

Genel yorumlarıma gelecek olursak eğer bir kere şişenin kapağını açınca muhteşemmm bir muz kokusu duyuyorsunuz. Yiyesiniz geliyor resmen :) içerisinde gerçek muz püresi var. Avucuma bir ceviz tanesi büyüklüğünde döküp saç diplerime çok gelmemesi kaydıyla tüm saçıma yediriyorum hafif de su tutunca yumuşacık oluyor krem saçlarımda. Bir kaç dakika bekletip duruluyorum. Ve sonuç yumuşacık ve kolay taranan saçlar. Bugüne kadar kullandığım saç kremleri içinde gerçekten saçımı en kolay taradığım saç kremi bu oldu. Ayrıca saçımı erken yağlandırmadı. Bu nedenlerle bittikçe her daim alacağım ha almamın diğer ve en önemli sebebi de içerik listesinde Paraben olmaması. 

Eğer parabensiz ve güzel bir durulanan saç kremi arıyorsanız mutlaka deneyin müptelası olacaksınız garanti :)

Son olarak fiyatı indirimsiz 10 TL 250 ml, indirimle 5 TL ye almıştım ben. 




8 yorum:

kitten dedi ki...

ben de kullanmak istiyorum bunu, şampuanlarım bitince hem şampuan hem de kremini alacağım

Unknown dedi ki...

hiç muz kokulu bir saç ürünü kullanmamıştım,eminim çok leziz pardon nefis kokuyordur:)
fiyatı da gayet uygunmuş cidden.

Tuba Şahin dedi ki...

Sen beğendiysen güzeldir canım =) Body Shop'a yolum düşer düşmez mutlaka alıp deneyeceğim =)

bakimliolmakasktir dedi ki...

@kitten
şampuanını kullanmadım ama denemeyi istiyorum açıkçası ben de kokusu yeter :)

@Ebru
kesinlikle nefiss bir koku insanı müptela ediyor :)

@koyukırmızı
bir ara önümüdeki zamanlarda yolun düşerse bir bak kuzucum :)

liu dedi ki...

alınacaklar listesine eklendii

Adsız dedi ki...

Kesinlikle denemeliyim!!:) Bu aralar gerek dus jeli olsun gerekse sampuan&sac kremi olsun böyle hos kokulu ürünler ariyorum :)

Sevgiler
Duygu

Adsız dedi ki...

I love what you guys are up too. This kind of clever work and reporting!
Keep up the good works guys I've incorporated you guys to my own blogroll.

Also visit my web page :: great point
Also see my web site - payday cash advance loans

Özlem YAZAN dedi ki...

içinde paraben var ya olmaz mı ... ama güzelse kullanabilirim ben de düşünüyorum şu aralar o ayrı :)