24 Temmuz 2013 Çarşamba

Bitenler # 9

Merhaba Sevgili Okurlarım,
Bir bitenler postu ile karşınızdayım :) Bakalım bu sefer neler bitmiş yerlerine neler gelmiş :)


1) L'Oreal True Match Roll On Fondöten : Ben bu fondöteni çok severek kullandım ilk fondötenimdi ve bana aşırı kolaylık sağlıyordu :) Ellerim hiç kirlenmeden ten makyajımı tamamlıyordum diyebilirim. Kapatıcılığı da gayet güzeldi benim için ama mat bitişliydi ve ben parlak canlı bitişleri daha çok sevdiğim için tekrar almadım. Yağlı cildi olup mat fondöten isteyenler için birebir diyebilirim. Yazısı için tık tık.

2) İlliadin Burun Spreyi : Bu spreyi koymamın amacı genellikle doktorların grip hastalarına burun tıkanıklıklarına bu spreyi vermiş olmaları ve ben bir dönem cidden sık sık hasta oldum ve bu şişeyi bitirdim. Ki bu sprey 5 günden fazla kullanılmamalı kullanılırsa mukozada erime yapıyormuş aklınızda olsun. Benim gibi zaruri durumda kalmazsanız uzun süre kullanmayın. 

3) Bargello Açık Parfüm No 134 : Bu parfüm Chanel olarak geçiyor Bargello ismi ise Chgance :) orijinal Chanel e ne kadar benzer bilmiyorum ama benim ömrüm boyunca kullanabileceğim iki parfümden birisi kendisi :) Elimdeki parfümler bitsin tekrar alacağım. Yazısı için tık tık. Sipariş vermek için tık tık.


4) Benri Pamuk : Artık her bitenler yazısının başrol oyuncusu oldu elimdekiler bitince bir değişikliğe gideyim bari :)

5) NOB Asetonsuz Oje Çıkarıcı Mendil (Portakallı) : Bu mendillerden de üç kutu bitirdim bununla şuan 4.sünü güllü olanı kullanıyorum. Koku olarak pek bana hitap etmedi genel temizlemesi zaten hepsinde aynı bittikçe tekrar alacağım. Yazısı için tık tık.

6) Şelale Süngerli Aseton : Çok pratik bir ürün kesinlikle simli ojelerde işe yaramasada açık koyu renk demeden diğer ojeleri temizliyor ancak çabuk bitiyor içindeki aseton ve süngerde çabuk deforme olduğu için kullanım süresi çok kısa. Tekrar alır mıyım bilemiyorum. 


7) Avon Naturals Böğürtlen Hibiskus Şampuan : Bu şampuan ince telli ve yağlı saçlar için tam benim saç tipimi tanımladığı için deneme amaçlı almıştım. Normal bir market şampuanı kadar başarılı bence ve en önemlisi içerisinde paraben yok. Bu yüzden tekrar bir şişe daha aldım ama bundan sonra alacağımı sanmıyorum. Farklı bir şampuana geçiş yapma zamanım geldi çünkü. 

8) Vaseline Cocoa Butter Vücut Losyonu : Kokusu ve yapısı güzeldi ama içerik listesi hoşuma gitmedi ve daha denemek istediğim milyon vücut losyonu olduğu için yeniden alacağımı sanmıyorum. Yazısı için tık tık.


10) Lancome Tonik : Bu toniği de severek kullandım ama fiyatı sebebiyle tekrar alamayacağım ki zaten denemek istediğim sürüyle tonik var :) Yazısı için tık tık.

11) Blistex Ahududu Limonata Dudak Balmı :  Bu balmı ilk zamanlar çok sevmiştim ama sonradan aramız açıldı. Zaten bir gün bir baktım sadece kapağı var kalanını yiğenim çöpe atmış =)) Böylece kendisinden kurtulmuş oldum :p ilerde belki başka bir çeşidini denerim. Yazısı için tık tık.

12) Alix Avien Oje No 200 : Bu oje de sünmeye başladı ciddi ciddi sürünce problem çıkarmasa da çok sünmesi beni çok rahatsız ettiği için çöpe gitti. Bir daha mümkün değil Alix Avien oje almayacağım çok çok beğenmediğim sürece. 

Ürünler bittikçe yenilerine yer açıldıkça ben mutlu oluyorum ya siz :) 

Gelecek Yazı - Burt's Bees Narlı Dudak Balmı

Hiç yorum yok: