8 Temmuz 2013 Pazartesi

Essence Souffle Touch Köpük Allık 020 Frozen Strawberry


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Hatırlarsınız belki bir dönem Essence ürünlerinden bazıları piyasadan kalkacağı için 3.5 TL ye düşürülmüştü. Ve bir çoğumuz o zaman Essence den denemek istediğimiz ne varsa almıştık. İşte o dönem aldığım bu allıktan bahsetmek istiyorum bugün.

Ben ilk kez bu şekilde köpük bir allık kullanıyorum. Aslında sürerken zorlanır mıyım diye düşünmemiş değildim ama fiyatı uygun olunca hadi deneyelim deyip almıştım. Ama sonucum hüsran olmadı ve rahatlıkla uygulayabildim. 

Uygulamayı şu şekilde yaptım. Çok az miktar ürünü alıp elmacık kemiklerimden başlayarak yukarı doğru hızlı hareketlerle parmaklarımı kaydırarak allığı yedirdim. Allığı azar azar alıp sürmekte fayda var palyaçoya dönmemek adına :)



Ürün içerisinde simler barındırıyor ama güneşte parıl parıl parlamıyorsunuz aşağıdaki fotoğraftan anlayabilirsiniz :) Renk koyu gibi dursada dikkatli sürünce gördüğünüz gibi neredeyse belli bile olmuyor ki ben aslında bir sürü sürmüştüm ama fotoğrafta neden belirgin olmamış anladım. Bundan sonraki fotoğraflarda makina değişikliği yapacağım telefonla bu iş olmuyor :) 


Değişik ama bence hoş bir kokusu var ama herkesin seveceği bir koku değil. Kalıcılık konusunda biraz zayıf maalesef en fazla 3 4 saat yüzünüzde var ama sonra yok :) Aslında köpük olduğu için bence daha kalıcı olmalı zamk gibi yüze oturmalı ama öyle değil. 

Sürerken yapış yapış bir his vermiyor buda benim için bir artı yapış yapış olsa kullanmazdım muhtemelen tekrardan.

Hala Essence standlarında var mı bilmiyorum ama hiç köpük allık kullanmadıysanız bence iyi bir başlangıç olabilir. Ben ama bundan sonra farklı markalarda deneyeceğim kesin. 



Gelecek Yazı : Pure Beauty Narlı Antioksidan Göz Jeli

2 yorum:

Mihri dedi ki...

Cildin çok güzel gözüküyor ^^ ben de bu ürünü almak istemiştim ama benim tenimde gözükmez diye almadım... Güzel günlerde kullan

bakimliolmakasktir dedi ki...

@turbo-beauty lover
teşekkür ederim canım yüzümde essence soft natural var ondan olmalı :)) esmersen gözükmeyebilirdi belki tatlım buna benzer maybelline in bir allığını aldım ama henüz denemedim deneyip beğenirsem onu deneyebilirsin :)