6 Temmuz 2013 Cumartesi

Giovanni - Altın Buğday Özlü Derin Temizleme Şampuanı



Merhaba Sevgili Okurlarım,
Giovanni markası Gratis'in bizler için ithal ettiği bir marka. Bir dönem özellikle indirim olduğunda herkes benim gibi denemek için birkaç tane edinmişti. Ben anneler günü indiriminde almıştım ve o zamandan bu zamana kullandım dün bitti.

Şampuan için marka aşağıda yazanları söylüyor.


Peki ben ne düşünüyorum. saçı gerçekten derinlemesine temizliyor. Az bir miktar kullanmak bile saçın temizlenmesine yetiyor. Ki saç bakım yağı bile sürseniz ciddi anlamda temizlik tek sefer kullanımda sağlanmış oluyor. Saçın yağlanmasını yarım gün kadar geciktiriyor. Hacim de veriyor ama parlaklık konusunda bir şey diyemeyeceğim, fark etmedim hiç :)

Sülfat içermediği için çok köpürmüyor ama siz saçın temizlendiğini hissettiğiniz için bu sorun çıkarmıyor. Saçı durulayınca gıcır gıcır ediyor inanın :)

Şampuanın içerik listesi aşağıdaki gibi temiz görünüyor ama ben pek içerik konusunda iyi değilim.


Genel olarak adına yakışır bir temizliği sağlıyor bu yüzden sevdim. Kepek sorunum yok etkisini bilmiyorum ama saç dökülmesine faydası yok maalesef buna eminim. 

Şampuanın 250 ml boyu 16 TL. İşte en kötü yanı bu bu miktar için bence bu fiyat çok fazla ki şampuan en sık tükettiğimiz ürünlerimizden olunca ayda bir bir şişe şampuana şuan bu kadar para veremem şahsen :) İndirimde ben 9 TL ye almıştım. Saçımı alıştırmadan indirim oldukça deneyebilirim.


2 yorum:

Moda Masalları dedi ki...

Bir sürü şampuan var deli gibi denemek istediğim ama dediğin gibi şampuana fazla para vermek gelmiyor benim de içimden. Hele bir de saçlar uzun ve gür olunca :)) Öyle olunca belli bir fiyatın üstündeki şampuanlara hiiç bulaşmıyorum

bakimliolmakasktir dedi ki...

Kesinlikle israf gibi geliyor insana fazla para vermek :) halbuki nelere para veriyoruz ama 250 ml çok az şampuanların boyutları büyütülmeli bence :)