28 Temmuz 2013 Pazar

Burt's Bees Narlı Dudak Bakım Kremi


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Şurada yazdığım alışveriş postum da yiğenimin Blistex'imi çöpe atması sebebiyle çok övülen çok sevilen ve benimde merak ettiğim Burt's Bees e bir şans vermek istedim. 

Alışveriş postunu yeni yazmış olsam da Burt's Bees i alalı bir aydan fazla oluyor. Yeterince bol bol denedim diyebilirim :) Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki çok sevildiği ve övüldüğü için çok beklentiye girmiştim. Böyle bir kere sürüyorsun süper etki ediyor gibi bir düşünceye kapılmıştım. Öyle bir şey olmuyor :) Bana kalırsa ben klasik Nivea dudak bakım kremlerinden pekte bir fark göremedim. Tabi bu etkisi konusunda. Benim dudaklarım şu aralar özellikle çok kuru sürekli nemlendirmem gerek ama sadece akşamları nemlendirebiliyorum ramazan sebebiyle. Bu yüzden de anında etki eden ve etkisi uzun süre devam eden bir ürün istiyordum. Ama gün içinde tekrar sürmediğim için kupkuru oluyor dudaklarım.Gün içinde sürekli kullansam daha etkili olacaktır ama dediğim gibi kuruluğu o anlık geçiriyor.

Ruj altına rahatlıkla kullanılabiliyor. Ama maalesef güneş koruması yok. Aldıktan sonra fark ettim. Aslında yaz için uygun bir nemlendirici olsun istiyordum. Artık evde ve akşamları bunu kullanıyorum. Gündüz içinde Watson's ın Magic Lip Balmını aldım. 

Narlı güya ama bana kremden nar kokusu gelmiyor daha değişik farklı bir koku geliyor. Orijinal nar kokusu olsa tercihimdir. Dudaklara renk vermiyor sadece canlı gösteriyor.



Bu dudak bakım kreminin en iyi özelliği bence içeriğinin %100 doğal olması bunun dışında hayatımın dudak bakım kremi olamadı maalesef. 

Kısaca özetlersem klasik bir dudak kremi içeirğinde spf koruması yok rengi tadı fena değil. Sadece içerik listesi için alabileceğim bir ürün oldu benim için. 

Fiyatı ise indirimsiz 12 TL. Gratisler de satılıyor denemek isteyenler olursa.



Gelecek Yazı # Perfect Purity - Ağız Bakım Suyu

5 yorum:

Ecz.imis dedi ki...

Yaptığın yoruma aynen katılıyorum. Kesinlikle yapılan övgülerin hakkını veren bir ürün değil. Ancak verdiği o hafif renk[Bence lipbalmlarda hafif renk! fazla bulunabilen birşey değil;)] ve içeriği için tercih edilebilir.

goze dedi ki...

Ben de katiliyorum size! Balli ve dogal diye aldim ama igrenc bir kokusu var. Bi de nivea blistexin eline su dokemez bu :) Bence ya amerikalilar isni bilmiyor yada bize bozuk urunleri gonderiyorlar :)))

Kesinlikle kullanmayin! Berbat :)

Sevgiler

www.hiswardrobe.net

bakimliolmakasktir dedi ki...

@Ecz.imiş yalnız değilmişim demek ki :) gerçekten içeriği ve rengi güzel ama niveaların da bazıları renk veriyor =)

@Göze Şener
Amerikalılar işini içerik yönünden biliyorlar belli ki :) Sonuçta sağlık daha önemli değil mi :) mecbur olmasam kullanmam aynen

Ecz.imis dedi ki...

İşte ben de onu diyorum ya. Bence niveaların renklileri de fazla renk veriyor. :) Yani ev içi kullanımda bana fazla geliyor açıkçası. Bunun rengini o sebeple seviyorum. ;)
Bir de benimki aldıktan kısa bir süre sonra delinmişti. Yani mekanızması balmı tam ortasından deldi. Balmumlu olanı da bunu da. O şekilde kullanıyorum kaç zamandır. :(

bakimliolmakasktir dedi ki...

yanlış anlamışım benn :) renk verenini anladım vermeyenini olcakmış (: benimde şuan aynı şekilde mekanizma ortadan delmiş durumda balmı sonuna kadar kullanabilecek miyim çok merak ediyorum :S