23 Temmuz 2013 Salı

Aylığım # 4

Merhaba Sevgili Okurlarım, 
Daha önce de üç kez bahsetmiş olduğum gibi her ay kenarda köşede kalmış ya da kullanmaya sıra gelmemiş kozmetiklerimden bir kısmını seçiyorum ve ayın favorileri ilan edip bol bol kullanmaya çalışıyorum ki bitebilsinler :) Bakalım bu ayın kurbanları nelermiş.


1) Befine Body Mist : Yaz geldiği için hafif kokular tercih etmek istedim ve bu aya bu body mistle devam etmeye karar verdim. Bu arada ilginç gelebilir bazılarınıza parfüm seçmem. Şöyleki ben biraz değişik biriyim (: bir parfüm bitene kadar normalde başka parfüm kullanmam, takıntıdır bu ben de bunu yenmek için ve de elimdeki tüm parfümleri deneyebilmek adına (yaklaşık 5 şişe parfüm var) böyle her aya özel bir koku seçmeye çalışıyorum.

2) Doa Saç Toniği : Bu saç toniğini ilk zamanlar iyi kullanmıştım ama sonra hep unuttum saçlarımı kurutmadan evvel sıkmayı ve bir kenarda kaldı. Bu ay bunu değerlendireyim gözümün önüne alıp kullanayım dedim.

3)  Watson's kil Maskesi : Bu kil maskesi de uzun zamandır benimle her seferinde düzenli yapacağım deyip unutuyorum. Bu ay her hafta bir kez muhakkak yapma kararı aldım ve uygulayacağım yoksa unutuyorum ayda bir ancak aklıma geliyor :) 



4) Diadermine BB Krem : Elimde çeşitli bb kremler mevcut olduğu için her birini deneyip yorumlayabilmek adına her aya bir bb krem seçmeye karar verdim. Bu ay Diadermine BB kremi kullanıp yorumlayacağım. Şuan için memnunum ay sonunda postunu yaparım.

5) Essie Nar ve Mango Vücut Losyonu : Bu losyon bana VC dan gelmişti. Kenarda kalmış yine şişesi küçük olunca geçen kullandım da bayıldım resmennn muhteşem kokuyor ve kalıcı bir kokusu var :) Bu ay kesin bitireceğim kendisin.

6) L'Occitane El Kremi : Bu kremde elleri terleyenlere özel bir krem yine VC dan gelmişti bir kenarda kalmış yaz da gelmişken bitireyim de kurtulayım. Nemlendirmesi yetersiz benim kuru ellerime maalesef.



7) Essence Twilight Renesmee Red Allık : Bu allığı tercih etmemde özel bir sebep yok :) Allıklarımı nasıl denk gelirse öyle seçiyorum zaten biraz kullanıyımda bari üzerinde en azından bir çizgilenme fln olsun çok sert ve tozutmayan bir allık kendisi :) Yazısı için tık tık.

8) Avon Color Trend Far  Farın ambalajından da anlayacağınız gibi hayli zaman önce alınmış bir zaman kullanılmış ve kenarda kalmış bir far. Bu ay da bunun değerlendirmesini yapayım bakalım :) 

9) Maybelline 255 MMauve Diamonds Ruj : Çok açık bir pembe bu rujum eski rujlarımdan yine kullanıp değerlendirmek istedim. Bu ay çok özel yerlere gitmediğim için hafif pembe rujla makyajımı tamamlamaya karar verdim. Yazısı için tık tık

10) I Love Çilek ve Milkshake Gloss : Ben gloss insanı değilim o yüzden elimdeki glossları bu şekilde her aya özel seçerek değerendirmeye çalışıyorum diğer türlü olsa kullanmam kendimi biliyorum :)

11) Esseence Jel Eyeliner Midnight in Paris : Bu ay kolaya kaçıp jel eyeliner seçtim, kurumadan bir miktar daha kullanayım istedim. Yazısı için tık tık

12) Emily 109 No Göz Kalemi : Emily'nin en eski aldığım kalemlerinden biridir bu. Ama pek beğenmemişim galiba çok kullanmamışım. Bu ay bir değerlendireyim neden böyle yapmışım :) Rengi maviyle yeşil arası değişik bir renk :) Swatchu ve postu için tık tık.

13) Nuxe Kuru Yağ : Bu yağda yine VC dan gelmişti. İlk zamanlar yüzüme filan çok kullandım ve çok sevmiştim ama sonra bir köşede kalmış geleli çok olduğu için bu ay saçlarıma kullanıp bitireceğim.

Bu ayın kurbanları bu şekilde idi ve sanırım bu ay baya bir şey bitireceğim :) Önümüzdeki aya yeni kurbanları da seçmeye şimdiden başlayacağım. 


Gelecek Yazı - Bitenler # 9 

1 yorum:

B. dedi ki...

Bir Merve'yi memleketine uğurladık, diğerini ziyarete geldik :) " bu ayın kurbanları " na çok güldüm. Saç toniği ile ilgili fikirlerini merak ediyorum, bi de VC ne ola ki?