30 Temmuz 2013 Salı

The Balm - Balm Jovi Palet


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Paleti tanıtmaya başlamadan önce bir uyarıda bulunmak istiyorum. Çünkü bu post çokça görsel içerik içermektedir. Bak bak bitmeyebilir :) Fazla görsel az yazı olacak umarım sonuna kadar bakabilirsiniz. Bakamazsanız da şimdiden teşekkür ederim. 

Malumunuz artık The Balm ın Balm Jovi paletini almayan kalmadı :) Alanların bir kısmı bloglarında yorumladılar bunu da biliyorum ama ben dedim ki hem paleti tanıtayım hem de biraz makyaj yapayım ne zamandır makyaj yapıp paylaşmıyorum. Bana da eğlence oldu hem :) Başlayalım bakalım. 



Paletimiz bildiğiniz gibi The Balm ın aşağı yukarı bir yıl kadar önce Türkiye'ye gelen ve Rockstarların isimleriyle süslenen herkesin bayılarak kullandığı bir palet.

Paletin aynasını şeklini görmeyen yoktur ama ben yine de bir göstereyim dedim hala almayanlar varsa özensinler biraz :p


Palette çok değişik renkler bulunmakta ama bu renkleri birbirleyile kombin etmek pekte zor değil birazdan göreceksiniz aşağı yukarı nasıl kombinleyebilceğimizi :)

Farların pigmentasyonları gayet güzel bazsızda kullanılabilir ama ben bazla tercih ediyorum. Yalnız swatchlarımı bazsız yaptım. Net fikir edinilebilsin diye. Toplamda 8 renk ışıltılı - simli 4 renk ise mat. Bu benim için büyük avantaj çünkü ben mat far kullanmayı pek sevmiyorum. 

Farların en kötü yanı maalesef ki ciddi anlamda tozutmaları eğer bu paletle makyaj yapacaksanız asla ten makyajını önce yapmamalısınız. Yoksa siler tekrar ten makyajı yaparsınız :) aşağıdaki makyaj örneklerinde kirpiklerimde bolca far kalıntısı görebilirsiniz. Fotoğraf çekerken fark etmemişim.

Paletin en güzel yanlarından biri hem gece hem gündüz için uygun renklerin bir arada bulunması bence. İlk aldığım zamanlar bir kısım rengi nasıl kullanacağım diye bir hayli düşünsem de makyaj denemelerimde sıkıntı yaşamadım. Özellikle ben koyu renk farları kullanmakta zorluk çekerken bu paletteki koyu renkler kesinlikle bana problem çıkarmadılar :)


 Sözü uzatmadan sizi swatchlarla baş başa bırakayım :)





Paletin bir diğer güzel yanı ise içerisinde allık, aydınlatıcı ve rujların da bulunması bence. Aceleniz varsa ten makyajını yapın ve paleti alıp çıkın. Ama farları dikkatli sürün :) Allıkta biraz tozutuyor maalesef. Bu arada bu palet sayesinde kendime tekrardan bir adet mary lou ve bir adet frat boy allık almaktan kurtulmuş oldum. Çok karlı bir palet anlışlacağı üzere :)

Rujları henüz hiç kullanmadım bu tarz rujları kullanmayı unutuyorum hep aslında paleti kullanınca kullanmak gerek ileride artık. 


Yine sözü uzatmayım swatchlar sizinle :)



Ve geldik makyaj örneklerine :) Öncelikle fotoğraflarda renklerde ya da netlükte biraz sıkıntılar olabilir. Bir kısmı sabahın altısında çekildi fotoğrafların uykum kaçtı sanıyordum ki kaçmamış çok iyi çekememişim. Bir de telefondan çekiyorum orda güzel görünüyor bilgisayarda istediğim gibi olmuyor. Artık yeni fotoğraf makinası alana kadar bu şekilde idare edeceğim :( 




 Evet ilk makyajım sabahın altısında üşenmeden yaptığım bir makyaj :) Hemen kısaca bahsedeyim. Gözümün tamamında Metal-ica rengi var, gümüş rengi yani. Kırışma bölgesi denilen kısımda ise The Stroke rengi var. Beni en çok korkutan renklerden biri buydu. Çok koyu geliyordu bana ama yaptığım makyajlar içinde en sevdiğim renk uyumunu bu ikili yakaladı bence :) Özellikle düğüne filan gidecekseniz harika bir ikili :) The Stroke u yani lacivert rengi gözümün sonuna çok hafif bir üçgen çizerek sürdüm ve bunu da karıştırma fırçasıyla yaydım. Gözümün üzerinde ve içinde de Flormar siyah göz kalemi var. Gözümün alt dış kısmında da ortaya kadar The Stroke kalan kısımda da Metal- ica rengi var.




Evet burada ise biraz daha soft bir yaz makyajı tercih ettim. Gözümün tamamına Third Eye Blinded rengini sürdüm. Sonra ortasına kadar Blink1982 rengini sürdüm ve en son gözümün dış kısmına doğru yine bir üçgen olacak şekilde Bilnkin yarısı kadar Alice Copper sürdüm ve karıştırma fırçasıyla tamamını birbirini karıştırdım. Fazlaca karıştırdım ki bu yüzden yoğunlukta Alice Copper varmış gibi duruyor :) Bu arada bu renklere bir de gözün kırışma kısmına Presto eklenebilirdi. Keşke ekleseymişim sabahın altısında aklıma gelmemiş belli ki :)  Hafif bir makyaj olduğu için de gözümün üstüne ve içine Flormar siyah kalem çektim. Alt kısmın dışına da Alice Copper ı hafifçe sürdüm. Üstteki fotoda kışıma kısmı pek kırışık çıkmış gözümü kısayım derken :) Örnek olsun (:



 Bu da sabah sabah iki gözümde başka başka makyajlar varken ki halim :) Hayli komik görünüyorum :D





Bu makyajda ise gözümün tamamına Rem rengini sürdüm ve üzerine de Moderato rengini yine aynı metodla bir üçgen biraz kırışma kısmı ile sürüp karıştırma fırçası ile iyice yedirdim. Gözümün üstüne ve altına modertao rengini ıslak bir eyeliner fırçasıyla eyeliner çeker gibi sürdüm. Bu iki rengi de ben çok yakıştırdım.





Burada ise önce tü göz kapağıma Iron Maid İn uyguladım onun üzerine Allegro ile geçtim ve en son da Lead Zeppelini göz ucumda bir üçgen yapıp kırışma bölgesine sürüp yedirdim. Gözümün üstünde ve alt içinde hafif siyah kalem var. Alt kısmın dışında ise Lead Zeppelin ve Iron Maid in renkleri mevcut.


Son olarak kaşlarımın göründüğü kısımlar var tekrar belirteyim ben kaşlarımı hiç almadım. Yakından garip gelmesin size çok düzgündür aslında :) Göz altımda Time Balm kapatıcı var. Göz üstümde ise hepsinde Essence I Love far bazı var. Kirpiklerimde de yine Essence I love rimel var. Unutmadan kaş altlarımda da aydınlatıcı olarak hep Adaigo rengi var.

Fotoğraflara tıklayarak geniş geniş inceleyebilirsiniz. Bilmiyorum beğendiniz mi ama paletteki tüm renkleri kullandım :) Umarım faydalı olur... Sonuna kadar okuduysanız tekrar teşekkürler =)


Gelecek Yazı # Garnier - Kuru Ciltler İçin Ballı Yüz Kremi





5 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Bu palete bayiliyorum makyajlarinda cok guzel olmus cnm:)

Tuba Şahin dedi ki...

Canımm nasıl güzel bir yazı olmuş bu. Makyajlara bayıldım en çok ilki hoşuma gitti. Senin güzel gözlerine de çok yakışmış =))

bakimliolmakasktir dedi ki...

@kozmetikperisi
tesekkur ederim cani cidden harika bir palet :)))


@koyukirmizim
Canim benimmm o senin guzelliginnn :) senin kadar yapamasamda senden cok sey ogrendim bu sayede bu kadar yapabildimm :))

Adsız dedi ki...

almayan bir sempa kaldı desek daha doğru olur, bayram indiriminde gittim ama kalmamıştı :(
güle güle kullan (:

bakimliolmakasktir dedi ki...

bir dahaki indirime diyelim o zaman :))