10 Temmuz 2013 Çarşamba

Lancome - Tonique Clarte


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Geçtiğimiz sene hatırlarsanız kozmotrend diye bir online alışveriş sitesi açılmıştı ve ilk açıldığı zamanlar çok güzel etkinlikler yapmıştı. İşte şurada bahsettiğim o alışverişte o gün içinde alışveriş yapanlara Lancome tonik hediyeydi. Bende sırf bu tonik için alışveriş yapmıştım. Lakin sabırlı bir insanım ki önce bitmesi gereken toniklerimi bitirdim ve en sırası gelince yakın zamanda bu toniği kullanmaya başladım ve hatta bitirdim. Şuan çok rahat yorumlayabilirim.

İlk kez bir tonikten bahsettiğimi fark ettim. Genel ve kısa yazacağım sanırım. İlk olarak temizleme gücüne gelecek olursam, içerisinde alkol olduğu için gerçekten cildi kirden, makyaj kalıntılarından güzel arındırıyordu. Bu konuda içerisinde alkol olan tonikler gerçekten daha başarılılar.

Kokusu benim hoşuma gitti ama herkes sevmeyebilir. Meyvemsi ama alkollü bir koku =) 

İçerik listesi aşağıdaki gibi bir çok meyve extractı var. Bal var ki buna şaşırdım :) Zararlı bir şey var mı bilemiyorum ama paraben yok :) 

Aslında bana kalırsa bütün tonikler aynı yani ben şahsen tek bir toniğe bağlı kalmayı hiçbir zaman tercih etmedim. Tabii ki tüm tonikler aynı temizleme gücüne sahip değil ama benim için toniğin en büyük görevi cildimi makyaj kalıntılarından tamamen arındırmasıdır. Bu yüzden marka ayrımı yapmadan çeşitli tonikler denemeyi seviyorum. Makyajımın kalıntılarını temizliyorsa bitmiştir. Bunun dışında sivilceye siyah noktaya iyi geliyorsa o da ekstra güzelliktir :)

Bu toniği ben aslında kokusuyla, temizlemesiyle pek sevdim ama orijinal boyunu almayı düşünmüyorum. Çünkü 200 ml lik bir toniğe 60 70 tl ödeyemem. Gerçekten bir tonik için değmez o ücreti ödemeye. 




Gelecek Yazı : Mim # Ben Kimim?

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence de değmez. Almayı düşünüyordum ama almayacağım yazını okuduktan sonra.

Grace Happy dedi ki...

çok guzel ben cok memnununm tr de cok pahalı oyuzden almanyaya gıttıgımde bıldıgın depoluyorum

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhabalar,
Öncelikle Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))
Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
İzmir'den sevgiler gönderiyorum...

bakimliolmakasktir dedi ki...

@birmakyajbloguyazarıişte
kesinlikle daha uygun fiyatlı bir tonikte aynı işlevi görebilir bence de alma :)

@Grace Happy
maalesef bu vergiler yüzünden cidden ülkemizde çok pahalı yurt dışında kitler içerisinde filanda oluyor uygun fiyata belki öyle alınabilir ama buradan asla :S

@Fatma Damyan
teşekkür ederim hemen geliyorum :)

Bengu dedi ki...

bencede fiyatı çok abartı canım piyasada bir sürü ucuz ve kaliteli tonik var zaten

bakimliolmakasktir dedi ki...

@ecem
kesinlikle değmez o yüzden 5 tane tonik alırım ben o parayı denemiş olurum hem de :))