21 Mart 2013 Perşembe

Vaseline Vücut Losyonu ( Aloe Fresh - Cocoa Butter)


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Son günlerde bir çok blogda tanıtımını ya da reklamını gördüğümüz Vaseline ürün kaplarında değişime gitti biliyorsunuz içerik değişikliği yaptı mı bilmiyorum ama ben eski ürünler hala satılmaktayken bu losyonlarımı yorumlayıp aradan çıkarayım istedim :)

Ben de iki çeşidi bulunan bu losyonların öncelikle kokularından bahsetmek istiyorum. Çünkü benim için en can alıcı noktaları bu kısım. İlk losyon olan Aloe Fresh "aloe ve salatalık özlü vüsut losyonu" baskın olarak salatalık kokarken içerisine katılan aloe kokusuyla kendini bulmuş bence. Mesela ben salatalık kokusunu sevmediğim için bana bu losyon hiç salatalık kokuyormuş gibi gelmiyor daha çok aloe vera kokusu alıyorum ben. Ama bunun kreminden hediye ettiğim bir arkadaşım aa salatalık kokuyor demişti. Demek ki kişiden kişiye değişen bir koku :)) Ama benim kreminde de losyonunda da çook sevdiğim bir koku oldu. Aloe vera kokusu seven herkes bu kremi ya da losyonu muhakkak bir kez denemeli :)

Cocoa Butter "Kakao yağı ve E vitamini içeren vücut losyonu" ise ciddi ciddi kakao kokuyor :) Buram buram hissedebiliyorsunuz bunu =) Bu losyonda çikolata kokusu bekleyen hayal kırıklığını uğrar ama kakaonun tatlımsı kokusunu sevenleri tatmin edecek derecede kakao kokuyor. Yine benim sevdiğim bir koku oldu bu da bu koku için belki kreminide alabilirim. Belki diyorum çünkü aloe veralının kokusuda çok güzel ikisi arasında seçim yapamıyorum.




Yapısına gelecek olursam bu konuda biraz riskli bir losyon çünkü yapısı ciddi anlamda yağlı ve yoğun. Cildi yağlı olanlar için bence yoğun gelecektir. Ama benim gibi cildiniz kuru ise özellikle kış aylarında çok rahat kullanırsınız. Kış için biçilmiş kaftan diyebilirim. Aşırı kuru bir pul pul dökülen bir cildim yok ama bir hayli kuru olan cildime duştan sonra sürdüğümde yeterli geliyordu. 

Yapısı yoğun olduğu için maalesef yedirmesi çok zor. Bir hayli masaj yaparak cildinize yedirebiliyorsunuz ve o yoğun yağlımsı his ancak 5 dk sonra filan geçiyor. Yani biraz vakit isteyen bir losyon.

Kokusunun kalıcılığı ise fena değil günlerce kalmıyor tabiiki ama bir güne yakın kaldığını söyleyebilirim. Verdiği yumuşak ve nemli his ise su değmediği sürece bir gün süreyle devam ediyor diyebilirim. 

İçerik listesine gelince ilginç bir durumla karşılaştım. Aloveralı olanda paraben yokken kakaolu olanda her çeşit paraben vardı. Neden böyle bir durum olmuş anlayamadım. Şimdi aynı marka bir ürüne koyup bir ürünü seçmez heralde güven konusunda sıkıntı oluştu şahsen! Her iki üründe de listenin başlarına yakın "petrolatum" var maalesef bu da bir eksi!

Fiyat olarak ise bendeki ürünler 100 ml küçük boy olanlardan en son yiğenime indirim varken kakolu olanından 2.25 TL ye almıştık sanırım. 

Özetlemem gerekirse kararsız kaldığım bir ürün birinci olarak içerik listesi beni yanılttı. 2. olarak yoğun yapısı ve yedirmesinin zor olması da bu losyon için bir eksi oldu. Kış ayları için düşünebilirim tekrar ama yazın imkansızla eş değer diyebilirim. Sadece hatırası olduğu için aloveralının kreminden son kez alacağım sanırım =))) 




Gelecek Yazı : Mim - Stoğunu Göster

Hiç yorum yok: