28 Temmuz 2013 Pazar

Perfect Purity - Ağız Bakım Suyu


Merhaba Sevgili Okurlarım ,
Geçtiğimiz günlerde Gratis'e gitmişken elim boş çıkmayayım Listerine'im de bitmişken fiyatı uygun diye denemek için bu ağız bakım suyunu aldım. Ve kullanmaya başladığım ilk gün daha iyiki almışım dedim.

Uzunca bir zaman Listerine e boşu boşuna o kadar para vermişim diyorum şuan. Ben daha önce çok çeşitli ağız bakım suları kullandım ve en son Listerine de aradığımı buldum. Alkollüleri ağzımı yaksa da alkolsüz olanı gerçekten benim için çok idealdi. Bu ağız bakım suyu da aynı Listerine in alkolsüz olanı gibi ağzı çok yakmıyor. Ağızda fazlaca köpürüp ağzıma sığmayacak hale gelmiyor :) Ağız kokusuna da iyi geldiğini düşünüyorum. Gerçekten ferah bir nefes sağlıyor. Dişlerime de illaki bakım yapıyordur :)

Listerine le cidden aynılar Listerine kullananlara kesinlikle tavsiye ediyorum. Bir kez deneyin bana hak vereceksiniz  :) Listerine 15 TL vereceğimize buna 3.5 TL verip kalan parayla kendimize çok güzel kozmetikler alabiliriz kızlar inanın bana :)

Bu ürünün iki çeşidi var. Biri normal nane biri bahçe nanesi ben bahçe nanesi almıştım. Bu bitince de normal nanelisini deneyeceğim.

Ramazan dolayısıyla sahurda dişlerimi fırçalayıp ardından her gün kullanıyorum. Ama normal zamanlarda sürekli kullanmıyorum. 15 gün kullanıp 15 gün bırakıyorum. Size de tavsiyem budur :)

Bundan sonra muhtemelen çok merak ettiğim için Amway'in bir ağız bakım suyu var onu da alıp sonrasında her daim Perfect Purity ile devam edeceğim.




Gelecek Yazı # The Balm - Balm Jovi Palet

4 yorum:

Mihri dedi ki...

Bunu ben de kullanmıştım ^.^ cidden güzel. İçeriği de kötü değilmiş ağız bakımı için ama sürekli kullanmamak gerkemiş bu suları, dediğin yöntem doğru

Grace Happy dedi ki...

kesınlıkle haklısın ama ıste bende almanyadan alıyorum orada cok ucuz olunca lısterıne ler bana okadara gelıyor

bakimliolmakasktir dedi ki...

@turbo beauty lover
surekli kullaninca yararli bakterileride olduruyormus diye duymustum demek ki dogruymus :)

@Grace Happy
Yurt disinda ne kadar uygun yaa bize gelince ne hal aliyor oyle oluncada alamiyoruz iste boyle :s

goze dedi ki...

cok guzel bir yazi. bu urunu deneyeceim! :)

Tesekkurler!
www.hiswardrobe.net