21 Temmuz 2013 Pazar

Mim - Ben Kimim?

Merhaba Sevgili Okurlarım,
Aslında bir hafta kadar önce canım arkadaşım koyukirmizi'm beni mimlemişti ama1 hafta boyunca internetimi sınırsıza geçirmek için uğraştığımdan netim yoktu. Allah kimseyi internetsiz bırakmasın gerçekten ne zormuş öylee :))) Ramazan dolayısıyla da biraz yoğun olunca bir türlü bilgisayar başına da geçemedim. Fırsat bulmuşken hemen yazayım istedim.Gelelim sorularımıza: 

Ben Kimim?
Ben 25 yaşında Türk Dili ve Edebiyatı bölümünden mezun olmuş formasyonunu da almış ama henüz atanamamış bir öğretmenim.Soranları duyar gibiyim sınavın nasıl geçti diye ama zaten ders çalışamamıştım ve alan sınavınıda tam bir fiyasko hazırladığı için ösym yüzünden alandan batmış durumdayım. Atanırsam mucize olacak, beklemedeyiz bakalım sonuçlar açıklansın göreceğiz. Ailemle beraber Ankara'da yaşıyorum ve şehrimi seviyorum. Bu arada pek ismimi zikretmem ama ismim Merve bilmeyenler için söylemiş olayım :) 

Blogumun adı nereden geliyor? 
Blogumu açarken aslında çok düşünmemişim şimdi diyorum acaba nasıl bir psikoloji ile böyle bir isim koydum bloga :) ama gerçekten sevdiğim şeylere aşk derecesinde bağlanırım genellikle. Mesela makyaj malzemelerimi severim okşarım ellerim her gün bi çekmecemi karıştırırım filan ondan böyle demiş olabilirim :) Şimdi olsa belki farklı bir isim verebilirdim.

Blog açmaya nasıl karar verdim?
Blogu açtığım zamanlarda okuyordum hala ve çok sıkıntılı dönemler geçiriyordum.4 kişilik odada yapayalnızdım doğru düzgün arkadaşım yoktu vs vs. Kısacası çok yalnızdım ve kozmetiğe de ciddi bir ilgi başlamıştı.Aslına bakarsanız blogu ilk açtığım zamanlar hem maddi olarak hem de bilinç olarak çokta makyaj blogu yazacak düzeyde değildim ama neden yapamayım dedim ve yaptım. İyi ki yapmışım. Çok yalnızlığımı paylaştı bu blog benim çok zor zamanlarımı gördü.Çok şey öğrendim sayesinde...

Neden Kozmetik Blogu?
Beni rahatlattığı için dünyanın derdinden sıkıntısından bir nebze olsun uzaklaştırdığı için kozmetik blogu açtım. Makyaj yapmayı seviyorum ama bilinçsiz bir makyaj yapmaktansa bu şekilde okuyarak yazarak palyaço olmadan günlerimi kurtarmak için :) Aslında yazmayı çok seviyorum her konuda yazabilirim ama cidden kozmetik blogu yazmak beni daha çok rahatlatıyor ki kozmetik dışında da paylaşımlarım oluyor arada bu da diğer sevdiğim şey olan fotoğraf çekimlerim ve yaşadığım her şey oluyor. Seviyorum yazmayı...


Kişiliğim
Kesinlikle abartmıyorum ama Akrep Burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Deli kıskancım bazen bu kıskançlık bana hayatı zindan ediyor farkındayım ama engel olamıyor(d)um eskiden ama sakinledim biraz daha bu aralar sanki :) Kimi zaman çok duygusalım kimi zaman çok mantıklı pek ortalarda gezemem ben :) Hep uç noktalarda yaşadım aileme göre hele daha da uç noktalardayım. Ciddi asabi bir insanım ama saman alevi gibi parlar sönerim :) Sevdiğim insanları inanılmaz sahiplenirim her şeyleriyle ilgileneyim isterim annelik iç güdüm çok derin :) Mücadeleci bir insanım, kolay pes etmem. Pes etmiş gibi görünürüm ama sadece görünürüm :) Asiyim biraz, özgürlüğüme düşkünüm. Çok sakin görünürüm dışarıdan kimsenin inanası gelmez böyle biri olduğuma ama böyleyim :)) Daha anlat anlat bitmez heralde kişiliğim ama geneli böyle olsun (:

Hoşlandıklarım 
Alışveriş yapmayı çok seviyorum herkes sever ama ben cidden çok seviyorum. Bu sadece kozmetik veya kıyafet vs için değil market alışverişi yapmaya da bayılırım. Yeni tatlar denerim mesela :) Mutdağa girip kek pasta börek yapmaya bayılırımmm :)) Fotoğraf çekmek ise beni benden alır :) Gezmeyi çok severim nere olursa özellikle de farklı şehirlere gitmeyi severim. Yeyip içip gezeyim bir de fotoğraf çekip alışveriş yapayım kısaca =))

Hoşlanmadıklarım
Yalana ve riyaya tahammülüm yok benim. Birde kendini çok öven ön plana çıkarmaya çalışan insanlardan hazzetmem. 

En çok sevdiğim makyaj malzemem 
Açıkçası ayırmam ben yani sadece birini sürüp çıkmam mesela dışarı :) Allıklarımı çok seviyorum mesela ama sadece allık sürüp çıkamam. Göz kalemlerimi çok seviyorum bir de kurtarıcılarım onlar benim sadece kalem ve rimel sürüp çıkabilirim ama :) Kısaca seçim yapamıyorum :p


Çantamda olmazsa olmazım 
Cüzdanım, anahtarlarım, minik bir not defterim ve kalemliğim, ıslak mendil ve peçetem son olarakta kulaklığım çantamdan hiç çıkmazlar :)

En Son Okuduğum Kitap 
Üç Minik Serçem - Necati Cumalı hayli zamandan beri kitap okumuyorum acil okumaya dönmem gerek :)


Evet bir mimin daha sonuna geldik :) Bilmiyorum ne kadar açıklayıcı cevaplar verebildim. Beni mimlediği için canım arkadaşıma tekrar teşekkür ediyorum. Sen olmasan beni zaten kimse mimlemez =))


Gelecek Yazı # Alışveriş (Watsons - Gratis  - GR - TBS...)

3 yorum:

miyavkedicik dedi ki...

çok severek okudum ve sizi daha yakından tanımış oldum..:))
Selam ve sevgilerimle..:))

B. dedi ki...

hemi de akrepmiş bak :) iyi oldu gerçekten bu burçdaşım :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

@miyav kedicik
teşekkür ederim miyav kedicik :)) sevgiler (:

@B
aaa sende mi akrepsin bak kanım kaynadı bile hemen akrepleri hep çok sevmişimdir :)