9 Temmuz 2013 Salı

Pure Beauty - Narlı Antioksidan Göz Jeli


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Bugün sizlere son zamanlarda ciddi anlamda favorim olan göz kremimden bahsetmek istiyorum. Pure Beauty bildiğiniz gibi Kore menşeeli bir marka ve genellikle de ürünleri uygun fiyatlı ve kaliteli oluyor. Bu kremin benim için ne ifade ettiğine gelirsek  :

Bir kere kokusu harika ama uzaktan duyulacak kadar yoğun bir koku değil tüpü burnunuza yaklaştırdığınızda mis gibi nar kokusu geliyor. Yani narlı krem deyipte nardan başka her şey kokan bir krem değil açık ve net NAR kokuyor. Ve ben nar kokusunu çoook seviyorum :) 

Bu krem aslında krem değil jel demem gerek krem gibi görünse de gayet sıvı formda bir yapısı olan jel. Aşağıdaki fotoğraftada göründüğü gibi akışkan yapısı var. O parmağımdaki kadar bir göz altı ve üstüne rahatlıkla yetiyor. Biraz fazla alsanız yedirmesi zor oluyor ve vıcık vıcık oluyor tabir-i cazise. Yani az miktar alıp güzelce yedirmek gerekiyor. Yedirince ıslak ıslak kalmıyor. 

Göz altlarını ciddi anlamda nemlendiriyor. Çok kuru göz altlarına bile yeterli gelecektir nemlendirmesi.

Antioksidan ürünleri de oldum olası severim. Nar çiçeği çayı filan içerdim eskiden antioksidan etkisi olduğu için :) Birebir bir antioksidan özellik gözlemlemedim ama bence işe yarıyordur =)) 

Göz altı şişliği , morluğu gibi bir sorunum olmadığı için bu konuda bir şey diyemiyorum iyi gelir mi gelmez mi.

Anti ageing özelliği yok. 25 yaşındayım henüz gerekli mi orası da muamma ama olsa da fena olmazdı. Çünkü göz kenarlarındaki kaz ayaklarından pek ürküyorum ben :S 

Kısaca özetlersem sevmediğim yanı olmayan, nemlendirmesinden gayet memnun kaldığım, hafif yapılı dikkatli sürünce de ıslak ıslak olmadan benim göz altlarıma yeterli gelen bir krem oldu. Bittiğinde yeni maceraları atılasım gelmezse tekrar alırım ki eninde sonunda bir dönüş yaşarım gibi de geliyor hatta :) 



Gelecek Yazı : Lancome Tonique Clarte 

7 yorum:

Oylesine Biri dedi ki...

Pure beauty den bir göz kremi kullanmıştım gözüm şişmişti feci şekilde. O zamandan beri tekrar cesaret edip alamıyorum ama güzele benziyor. Güle güle kullan:)

bakimliolmakasktir dedi ki...

aa hiç öyle bir sorun yaşamadım :S geçmiş olsun ama bu krem cidden çok güzel (:

umranyanmaz dedi ki...

Ben de kullanıyorum, nemlendirmesi çok az benim için yeterli gelmiyor ancak bitsin diye gün içinde kullanıyorum. Makyaj altına kullandığımda göz altlarım kuru kalıyor. Kokusunu çok seviyorum ben de :)

Adsız dedi ki...

Almayı düşünüyordum fakat nar kokusuna alerjim var (narın kendisine alerjim var) o yüzden almaktan korkuyorum :S

bakimliolmakasktir dedi ki...

@ümran
aa bana baya yeterli gelmişti o kısmı düzelteyim hemen o zaman (:

@bir makyaj blogu yazarı işte
o zaman bence almamalısın ya narın kokusu bariz belli çünkü :S alerji yapabilir gözlerinde :S

Tuba Şahin dedi ki...

Bir de anti aging özelliği olsaymış tam benlikmiş aslında canım. Yorumlar da korkuttu beni. Gözlerim çok hassas hiç riske girmemek en iyisi sanırım:(

bakimliolmakasktir dedi ki...

yok tatlım hiç riske girme alerjin varsa aslında güzel bir krem ama deneyip beğenmezsen üzülürüm :)