3 Temmuz 2013 Çarşamba

Avene Termal Su


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Bir süre önce yapmış olduğum bir online alışverişimde sonunda merakıma dayanamayıp fiyatını da uygun görünce edinmiş olduğum Avene Thermal Su dan bahsetmek istiyorum. Aslında bir çok blog da okudunuz ama ben de yazacağım çünkü cidden bu kadar geç aldığıma pişman olduğum bir ürün oldu.



Öncelikle bu benim kullandığım ilk thermal su olduğu için karşılaştırma yapamayacağım. Ama benim gözlemlediğim kadarıyla genel olarak bu konuda tercih edilen marka Avene.

Ürünün çeşitli kullanım alanları var ilk geldiğinde içinde bir küçük broşür çıktı ama  Fransızca olduğu için ben sadece incelemekle yetindim :) Hoş resimli anlatım olduğu için genellikle anlayabildim diyebilirim.

Peki ben bu ürünü hangi alanlarda kullanıyorum? İlk olarak eğer düğün nişan vs özel bir gün varsa muhakkak cildimi makyaj öncesinde bu suyla temizliyorum. Nemlendirici özelliği olduğu için cildimi makyaja hazırlıyor.

Bazı akşamlar tonik niyetiyle kullanıyorum. Yüzümde kalan makyaj kalıntıları ya da tozu kiri pası siliyor alıyor :) Ama tonik konusunda aşırı başarılı diyemem. Malum içeriğinde alkol olan tonikler daha iyi temizliyorlar.

Güneş sonrası beyaz tenli olduğum için cildim kızardığında kullanıyorum. Hem harika bir serinlik veriyor hem de o yanma hissini hafifletiyor. Güneşlenme sonrası nemlendirme ve serinleme amaçlı özellikle de buzdolabından çıkarıp kullanılabilir.

Çalışırken sabah erken kalktığımda bazen gözlerim kızarık olurdu ve kaşınırdı acayip. Gözlerimi (gözlerim açıkken kullanıyordum bir sorun olmadı) rahatlatması için sıkıyordum ve işe yarıyordu. Kızarıklığı göz kanlanmasını geçirmese de inanılmaz rahatlatıyordu.

Makyaj sonrası makyajı sabitlemek için kullanıyorum zaman zaman ve özellikle bu sıcak zamanlarda. Tabii ki bir sabitleyici kadar iyi değil ama sabitleyiciniz yoksa hiç yoktan iyidir :)


Bazen cildimin nemsiz kaldığını düşündüğüm zamanlarda kollarıma fln da sıkıyorum :) Çok eğlenceli oluyor. Yaz günü dolaptan alıp sıkınca nasıl serinliyor insan anlatamam :)

Daha da inanın bir sürü şey için kullanılıyordur bu thermal su. Aslında biz her yıl termal tatile gideriz bir iki şişe su getirmek lazım demek ki :p Bu kadar zengin bir termal kültüre sahipken biz böyle ürünler üretemiyoruz. üzülüyorum! 





Eğer hala denemediyseniz. Şu yaz sıcağında daha da gecikmeden en azından en küçük boyunu edinin bence. Mesela online bir siparişin arkasına ekleyiverin :) 

50 ml fiyatı 10 12 tl arası olması lazım. Ben küçük boy tercih ettim çantada taşımalık olsun ve deneyip karar vereyim diye ama bittikçe yeniden boy boy alacağıma emin olabilirsiniz :) 

Bu arada makinamda sudan nasibini aldı gördüğünüz gibi, tabii bişicik olmadı, görüntüler hoşuma gidince eklemek istedim :))




Dipnot: Sevgili okurlarım yüz temizleme köpüğü almak istiyorum önerileriniz varsa yazarsanız çok sevinirim.



Gelecek Yazı : Giovanni Altın Buğday Özlü Derin Temizleyici Şampuan 

9 yorum:

Mihri dedi ki...

Hala var mı bilmiyorum ama ben 4 yıl önce sarıkız markasının mineralli suyunu kullanmıştım. Avene kullanmadığım için kıyaslayamam ama rahatlatıp, ferahlatan hoş bir üründü :) Bizde de var yani böyle ürünler :)

aysp dedi ki...

ben de bu ürünü çok merak ediyordum amma da işe yarıyormuş.tam alınası bir ürün desene .

Moda Masalları dedi ki...

Yüz temizleöe köpüğü çok sevdiğim bir şey yaa, köpük formuna alıştıktan sonra jel olanlara hiç elim gitmiyor benim. Cildinde yağlanma sorunu varsa Clinique anti-blemish :) bir de dermatolog şunu tavsiye etmişti. Eczacı da güzel bir marka diye önermişti hem de. http://www.eczanemizde.com/?urun-12943-Dermoskin-Facial-Cleansing-Yuz-Temizleme-Kopugu.html ben de alıp denedim. Bunu da beğenmiştim cidden ama bu yağlı ciltler için olmadığından yeterli gelmemişti bana. Aynı markanın başka çeşit köpükleri de olabilir emin değilim. Bunlara bir bak istersen

akmayan göz kalemi dedi ki...

bu termal sulara bayılıyorum. makyaj yapmadan önce makyaj fırçasına sıkıyorum, çok güzel oluyor :)

yüz temizleme köpüğü değil de, jel dersen avene'in yeşil renkli jelini tek geçerim!

bakimliolmakasktir dedi ki...

@turbo-beauty-lover
yaa hiç görmedim ve duymadım var mı acaba hala varsa tebrik etmek lazım cidden :) sodalarda cilde çok iyi geliyor diyorlar ama tabi termal su gibi sürekli kullanmak mümkün olmuyor içtikçe ancak :)

@aysel kara
kesinlikle edinmelisin :)

@moda masalları
canım okudum hemen yazını cildim kuru olduğu için nemlendirme özelliği hoşuma gitti listeye ekledim bile :) teşekkür ederim


@akmayan göz kalemi
makyaj fırçama hiç denememiştim iyi fikir teşekkür ederim :)
jeller cildimi çok kurutuyor o yüzden köpük denemek istiyorum bu kez ama aklımda olsun yine de (: sivilcelere faydası var mı acaba?

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

perayazarsa dedi ki...

Ste ver bebişim , hangi site? :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

@selda
hemmen geliyorum konu mutfak olunca asla dayanamam :))))

@pera
canım dermostil.com dan almıştım ben (:

Unknown dedi ki...

bu ürünü bende kullanıyorum vazgeçilmezlerim arasında www.mayaninrehberi.blogspot.com.tr bloguma beklerim