1 Temmuz 2013 Pazartesi

Essence Soft & Natural Fondöten 03 Medium Beige


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Son zamanlarda favori fondötenimi paylaşmak istedim bugün. Öncelikle hala bu fondöteni kullanmayan varsa lütfen kendini en yakın yerde aşağı atsın :p İnanın abartmıyorum deneyenler hak verecektir.


Fondötenin genel özelliklerinden bahsedecek olursam. İlk olarak cilde ellerimle dahi uyguladığımda ki genelde ellerimle uyguluyorum. Çok homojen bir şekilde dağılıyor ve ciltle mükemmel bir şekilde bütünleşiyor. Kesinlikle yapay, maske gibi durmuyor. Kısaca sanki doğal cildimmiş gibi duruyor. Bu yanını çok seviyorum aynaya her baktığımda doğal ve pürüzsüz bir görüntüyle karşılaşıyorum.

Renk olarak sanırım 4 seçenek var. Bendeki üç numara ama aslında çok koyu bir renk değil. Ben aslında beyaz tenliyim. Fondöteni alırken de netten aldığım için de tamamen isme göre aldım. Medium Beige tonları genelde benim cildime oturuyor. Ki bu fondötende de yanılmadım. 

Fondötenin tek ilginç yanı bileğime sürdüğümde inanılmaz turuncu durdu. Hiç sevmedim, yediremedim. İyiki denemeden almışım dedim :) 

Fondötenin tek olumsuz yanı ise ambalajı. Çünkü fondöteni alırken ya çok çıkarıyor, ürün fazla gelip israf oluyor ya da az çıkıyor tekrar tekrar uğraşıyorsunuz. Ki ben genelde çok sıkmış bulunuyorum ve israf ediyorum. 

Yapısına gelirsem yapısı ne çok sıvı ne çok yoğun kremsi formda biraz. Ben sürerken yüzüme çok rahat dağıtabiliyorum. Kremsi dememin sebebi bb kremlerden daha çok yüzümde nemlenmiş hissi uyandırması :) Bu kremden önce kesinlikle krem sürme ihtiyacı duymuyorum. Sürünce cildimin nemlendiğini hissediyorum ve dokunduğumda da o yumuşaklığı hissediyorum. Bu yönden belki çok yağlı ciltler sevmeyebilir. Ama malum bir pudra dokunuşu onuda hallediyor :)

Akma bulaşma da yapmadı çok fazla ama ben yaz sıcaklarında olduğumuz için fondöten kullanmam gerektiği zamanlarda pudra da sürdüm muhakkak en fazla telde konuşunca çok hafif telefona bulaşma oldu ama cidden çok hafif. Hatta bi önceki fondötenim L'oreal o bile daha çok bulaşabiliyordu.

Bitişi mat değil ama süper parlak bitişli de değil bence orta kararda bir bitişi var.

Kalıcılığını da beğeniyorum ben en azından 7 8 saat rahat cildinizde kalıyor. Benim için günü kurtarıyor diyebiliriz :) 



İçerik listesini görüyorsunuz. Çok uzun vallahi üşendim okuyamadım :))) Şöyle bir baktım ama paraben göremedim. Umarım yoktur 

Kapatıcılığına gelirsem ortanın bir tık üzerinde ve cildinde ciddi bozukluk olmayanları çok tatmin eder. Hatta bence cildinde kusur olmayanlar için tam kapatıcı diyebiliriz bu fondötene. Benim yüzümde çok hafif kızarıklık var ve birazda çenemde sivilceler çıkıyor. Bunları başarıyla kapatıyor. Sivilceler çıkıntı olunca haliyle tabi belli oluyor. Aşağıdaki fotoğrafta o yeşil damarımı nasıl kapattığını çok net görebilirsiniz :) 

Fiyatına gelirsem 30 ml 11 TL olması lazım. İnanın birçok marka fondötene bin basar bir fondöten bu fiyata alıp da denemeye değer. Deneyenler bana hak verecektir! 



Gelecek Yazı : Avene Termal Su

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Güle güle kullan:) kapatıcılığı bence güzel dediğin gibi cildinde fazla sorun olmayanlar için iyi. Essence gayet uygun fiyatlı bir marka.

Unknown dedi ki...

Maybelline 24h affinitone almıştım ama sürünce boynumla renk farkı oluyor o yüzden yazın kullanamıyorum. Bu çok da ucuzmuş denemeye değer bence. :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

@zuhal
teşekkür ederim canım cidden essence ucuz olunca her ürününü deneyesi geliyor insanın kaliteli ürünler çok ama.

@şeyma
maybelline i ben de merak ediyorum aslında dediğiniz gibi ama rengi tutturmak zor oluyor fondöten de :S 10 lira olunca denemek problem olmaz tabii (:

Tuba Şahin dedi ki...

Essence'in fondötenini bende senin sayende deneme imkanı bulmuştum canım. Kesinlikle fiyatına göre performansı çok iyi =)

bakimliolmakasktir dedi ki...

:)) kesinlikle canım bi tüpte sana alalım hatta kışa doğru (:

BNG dedi ki...

Bende çok seviyorum bu fondötenimi.Elimde Clarins var ama elim ona gitmiyor.Ona herkes kapatıcı diyor ama ondan kesinlikle daha da kapatıcı bu fondöten.Alalım,almayanlara aldıralım. :)
Ama dediğin gibi ya çok fazla geliyor ya da çok az ve genelde ben kullanırken de çok geliyor boşu boşuna israf oluyor :/

bakimliolmakasktir dedi ki...

kesinlikleee aynı fikirdeyiz :) clarinsi denememiştim ama ondan bile iyi olduğunu duyma beni mutlu etti vallahi uygun fiyata güzellik derim ben bunaa :)