13 Mart 2013 Çarşamba

Essence Twilight Breaking Dawn Renesmee Red Allık



Merhaba Sevgili Okurlarım,
Essence 'in koleksiyon ürünlerinden biri olan Twilight Breaking Dawn Renesmee Red allığından bahsetmek istiyorum. Biraz geç kalmış bir yazı ancak belki hala raflarda kalmıştır. Kaldıysa kenar köşe bulursanız ilgilenenler alabilirler. Bakalım bu allık nasıl bir allıkmış :)

Öncelikle renginden bahsetmek istiyorum. Rengi tam bir kırmızı ama bu sizi ürkütmesin. Yüze hafifçe uygulandığında soğuktan kızarmış ya da palyaçoyu andıran bir hal almıyorsunuz. Ama dediğim gibi hafifçe uygulamak lazım. Çünkü gayet pigmentli bir allık. Alt resimde de gördüğünüz gibi ben Ecotools fırçamla uyguluyorum. Hafifçe allığa değdirip yüzüme uygulamam yeterli oluyor. Asla tozutma yapmıyor.  Bu bence bu allığın en büyük artısı. Ve işin ilginç yanı aldığımdan beri kullanıyorum üzerinde neredeyse kullanıldığının anlaşılacağı bir çizik bile meydana gelmedi desem yeridir :) Bu da sanırım tozutmayan yoğun yapısından kaynaklanıyor. Ben kırmızı bordo ruj sürmeyi çok sevdiğim için genelde rujumla allığımı uyumlu hale getiriyorum. Özellikle belirtiyorum ki beyaz tenli olduğum halde allık yüzümde kıpkırmızı durmuyor. Tatlı bir kırmızılık ve canlılık veriyor yüze. Hani derler ya "yüzüne kan gelmiş" aynen öyle bir durum oluşturuyor :) Swatch yapma şansım olmadı maalesef pek alttaki fotoğrafta da çok fazla parlamış ama o hafif kırmızılık belli sanki. Eğer merak eden hala görmemiş olanlar varsa bazı bloglarda yüzde duruşunu da paylaşanlar olmuştu. 

Bunun dışında içerik listesi maalesef üzerine yapışan bantlar sökülünce okunmaz hale gelmiş. Essence in Home Sweet Home allıklarında talc ve mika vardı ben bunda da olduğunu düşünüyorum. Ama maalesef uygun fiyatlı kırmızı allık arayanlar için sadece bu var. Başka pahalı markalarda çok güzel kırmızı allıklar gördüm ama şuan için durumlar el vermiyor :) 

Bence güzel bir alternatif ama içerik listesini önemsemiyorsanız ki ben mikanın zararlarını henüz duymadım. Parabenden uzak durmaya çalışıyorum onun zararlarını birçok doktordan duydum çünkü. 

Fiyat olarak ise 10 TL civarında idi. Dediğim gibi geç kalmış bir yazı oldu belki alanlara allıklarını hatırlatmış gibi oldum diyelim buna biz :) Alamayanlarda belki bir ihtimal essence standalarında bulabilirler... 

Son olarak ben bu allığımı seviyorum çok orijinal bir renk, cesaret ve dikkat istiyor. Ama elinizi hafifletip uygularsanız bir de kırmızı ruj sürerseniz sizden seksisi ve güzeli olmaz =)))




Gelecek Yazı : Happy Box Hediyelerim

4 yorum:

Makyaj Tutkusu dedi ki...

Ben bu alliga bayiliyorum, ama senin de dedigin gibi, cok hafif bir elle kullanilmasi lazim. Son zamanda ben bunu yanagimda kullanacagima dudaklarimda kullaniyorum :D Lip balmin üzerine parmagimla biraz veriyorum, ve coooooook güzel bir görüntü veriyor bence. Sen de denemelisin! :-)))

Dünden Bugüne dedi ki...

Bundan sonra ki yazını merakla bekliyorum :)

Unknown dedi ki...

Merhaba blognuzu çok beğendim hemen izlemeye aldım.Bende bakımlıyım:))Bende sizi blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsınız sevgiler:))

bakimliolmakasktir dedi ki...

@ihertsu
senin dediğin gibi de denedim tatlım da alışık olmayınca garip geldi rengi dudaklarım kırmızı benim sendeki gibi durmadı :))

@yasemin
az sonra yayında olacak inşallah kuzum :)

@hatice avcı
memnuniyetle gelirim tabii ki de :)