21 Mayıs 2012 Pazartesi

Maybelline Mauve Diamonds 255 Ruj


Daha önce söylemiş miydim bilmiyorum ama ben maybelline ürünlerini çok seviyorum. Rujlarında ise özellikle bu seriyle aram çok iyi :) Çok yumuşak bir sürümü var. Rengi ise aslında çok pembe çıkmış fotoğrafta ama şeffaf duruyor dudakta. Günlük hafif makyajları harika bir şekilde bütünlüyor. Dudakları kesinlikle kurutmuyor hani bazı rujlar nemlendiricisiz sürünce dudakları mahveder ya kesinlikle dudakları kurutmuyor. Hafif ışıltıları var ama kesinlikle yanar döner olmuyorsunuz.Sürmeden önce lipbalm sürmeye gerek kalmıyor bu ışıltılar sayesinde. Kalıcılık ise fazla değil bir şey yeyip içerseniz çabucak gidiyor ama yeme içme olmazsa bir kaç saat kalıcılığını koruyor. Hafif parlak günlük bir ruj arıyorsanız mutlaka denemelisiniz.



Fiyatı 5 tl idi ben aldığımda bir kozmetikçide, ama watsonslarda fln da 10 tl civarında diye biliyorum.

Swatch u ise şöyle;

9 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ben geldim br şeye hayret ettim daha önce size gelmedimmi?
üyeniz değilmişim üyeniz oldum..
bu ruj rengini bende çok severim ve kullanırım teşekküürler..
bana da beklerim
:)

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Ben de seviyorum bu seriyi,aynı seriden bordomsu bir rujum var nezamandır sürmüyorum:)Aklıma geldi bir el atmak lazım:D İYi günlerde sür:)

balböcükleri dedi ki...

sade ve güzel renk.bende sana golden rose 104 ü tavsiye ediyorum.bu ara ne zaman sürdüysem rujun ne güzelmiş deniyor.

bakimliolmakasktir dedi ki...

@bir kase lezzet
merhaba efendim hoşgeldiniz harika bir ruj kullanmaya devam :) teşekkürler

@asabi bakire
kullnmaya devam o zaman canım (:

@balböcükleri
yazdım hemen bir kenara enn kısa zamanda edineceğim :)

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba sizi izlemeye aldım...
maybelinn in ürünlerini bende kullanıyorum...
özellikle göz altı kapatıcısı çoook kaliteli..
çook kalıcı ...
sabhatan akşama kadar kalıyor uçmuyor...
sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
kocaman sevgiler...

bakimliolmakasktir dedi ki...

merhabalar :)
evet ben de o kapatıcıyı kullanıyorum geçenlerde yazmıştım yazısını :)

guzelliknehri dedi ki...

bileğindeki ton çok güzel görünüyor canım. güle güle kullan

bakimliolmakasktir dedi ki...

sağol canım gerçekten harika bir rengi var tavsiye ederim :)

Adsız dedi ki...

I really like what you guys tend to be up too. This type
of clever work and coverage! Keep up the fantastic works guys I've included you guys to my own blogroll.

Feel free to surf to my webpage check this out