4 Haziran 2012 Pazartesi

Kozmotrend Alışverişim


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Evet artık kozmotrendi duymayan kalmadı sanırım :) geçenler de bir gün kozmotrendin facebook sayfasında o anki alışverişlere lancome tonik hediye yazıyordu hemen alışverişe başladım tabi :) rimel ihtiyacım vardı pastel 84 te sevdiğim bir renkti hemen sepete attım ve alışverişimi tamamladım. Kozmotrend böyle kampanyalar yaptığında kesinlikle alt limit koymuyor. Tek sorun ben 250 ml beklerken toniğimi 50 ml gelmesi :) benim gözümden kaçmış sanırım o kısım da (:


Kargonun ne kadar iyi paketlendiğini kendi gözünüzle görebilirsiniz :) Kargo da cuma gece sipariş verdim bugün elime ulaştı gayet hızlı yani :)








Son olarak aldıklarıma gelince Maybelline one by one dı sanırım rimelin adı :) merak ettiğim bir rimeldi. Pastel ojeyi de severim. Diğerleri hediye olan ürünler tonik ve avonun far fırçası yalnız bugün kargo elime geçmeden evvel far fırçası almıştım pişti olduk :))) ve şeker mi şeker banyo lifleri :) çok sevdim ben bunları. Ve gerçekten çok güzel bir alışveriş oldu.


Teşekkürler kozmotrend ekibi... 


http://www.kozmotrend.com/


Dipnot: Şuan alt limit olmadan tüm alışverişlere peditak ayak kremi hediye :)

3 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Ooooo .) Hayırlı olsun cicilerin .)

bakimliolmakasktir dedi ki...

teşekkür ederim tatlım :) daha güzelleri senin olsun

orkidela dedi ki...

One by one ben de kullanıyorum canım. Çok memnunum ama waterproof olsa çok daha güzel bir rimel olurdu. Diğer aldıkların da çok güzel. Güzel günlerde kullan.