12 Haziran 2012 Salı

Yves Rocher Şampuan



Merhaba Sevgili Okurlarım,
Malumunuz Yves Rocher her ayın son günün de bazı ürünlerinde %40 indirim yapıyor. Tam o gün ben de Yves Rochere uğrama fırsatı buldum ve indirimde olan ürünleri inceledim. Bir çok ürün vardı açıkçası ama ben şampuanı almaya karar verdim. Hem de öğrenci bütçeme en uygunu şampuandı :))) 200 ml 7 8 TL civarındaydı fiyatı.


Yves Rocherin bu serisinde 4 şampuanı var. İndirimde olanı Parlaklık verendi. Tam da kullanmaya başlamam saçımı boyamama denk geldi :) Zaten parlak görünen saçlarım gayet parlak görünmeye başladılar :)


Şampuanın içeriği tamamen organik sefa çiçeğinden oluşuyor. Sefa çiçeğinin saçları yumuşatma özelliği de varmış ama boyadan dolayı sanırım benim saçlarım da yumuşaklık olmadı. 


Açıkçası güzel şampuan aşağıda içeriğini gördüğünüz gibi tamamen organik ve paraben vs yok. Ama tekrar alacağımı sanmıyorum. Çünkü arındırıcı şampuanını denemek istiyorum bir daha ki sefere. Saçlarınız çok matsa tavsiye edebilirim. 

Ürünü incelemek ya da almak için tık tık


9 yorum:

Voila! Benim Dünyam dedi ki...

Ben de bu serinin saç dökülmesine karşı olanını aldım. Bakalım benim ki nasıl sonuç verecek.

http://voila-benim-dunyam.blogspot.de/

morpuanlıpembeçorap dedi ki...

güle güle kullan..naturelle adındaki parfümünü kullandınmı?yorumunu merak ettim..kokusu güzel geldi ama kullanmadan anlayamıyorum ben oyüzden alamadım?

bakimliolmakasktir dedi ki...

@Voila
teşekkür ederim canım işe yarar emin ol :)

@pembeçorap
canım kullanmadım malesef ama zaten her tene farklı gidiyor parfümler malum bence bir tenine bir de kıyafetine sıktır tester ından sonra eve geldiğinde kıyafet üzerindeki kokusunu beğendiysen al derim.

Shimizu Zen dedi ki...

Güle güle kullan. Ben de az önce aldğm yves rocherları yorumladım.:)

http://myshimizu.blogspot.com/2012/06/yves-rocher-alsverisim.html

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim güle güle kullan...
kocaman sevgiler...

Artemis-Tanrica dedi ki...

Benim sac tıpı yaglı bebegımm yaa :S 2 gun dayanıor en fazla sacım 3. gun pert :DD:D

Polishist dedi ki...

Bende yağlı saçlar için olanını kullanıyorum. Eskiden çok yağlanıyordu saçım 2 günde vıcık vıcık:) Şimdi 3gün rahat gidiyor. Şampuanlarının çoğunu beğeniyor kullananlar.

bakimliolmakasktir dedi ki...

@shimizu
evet cnm gördüm yazını inceledim hemen :))

@gurme şirine
teşekkür ederim canım :)

@artemis
ay bebeğim bnm de öyle yaaa bıktı artık saçımı yıkamaktan :D bu aralar ikinci güne bile kalmıyor da bn zoraki idare ettiriyorum :D

@polishist
ben de deneyeceğim yağlı saçlar için olanını da gerçekten çok çabuk yağlanıyor bnm de saçlarım iyi geleceğini düşünüyorum.

Unknown dedi ki...

Değerli blog kullacısı sitenizdeki paylaşımlarınızı ve makalelerinizi çok beğendik Çekmeköy halı yıkama olarak paylaşımlarınızı ve makalelerinizin devamını diler teşekkür ederiz...