23 Haziran 2012 Cumartesi

The Balm Overshadow The Sexpot Series



Merhaba Sevgili Okurlarım,
Öncelikle bu postumu yayınlamamı sabırsızlıkla bekleyen kardeşim Artemis için yazıyorum :)


Ve milyon kez teşekkür etmem gerektiğini düşündüğüm için bir kez daha burdan bana bu muhteşem hediyeyi yollayan canım arkadaşım Koyukırmızıya teşekkür ediyorum.


Bu benim ilk The Balm ürünüm :) ve inanın nasıl sevdim kendisini anlatamam geldiğinden beri elim sürekli ona gidiyor :) Gerçekten o kadar mükemmel bir ürün ki ne yazacağımı bilemiyorum, bildiğim bir şey varsa o da ben makyaj yapıyorum, makyaja tutkunum diyen herkesin makyaj koleksiyonunda bu farlardan olmalı.


Ben bu farı göz çevreme hafif şekilde uygulayıp gözümün içine de siyah kalem çekerek kullanıyorum ve çokta yakıştırıyorum :) 





Swatchu çok iyi yapamadım :) aşağıda essence far fırçamı görüyorsunuz :) onun yazısını da yazamadım bir türlü. daha güzel bir swatch için bence burayı bir inceleyin ben fırsat bulursam yanındaki o rengi de alacağım :) Rengin adını bilmiyorum :S ilk deneyim olunca acemi oluyor insan işte (: sanırım ordaki renkle aynı :) 


Yani koyukırmızımın da dediği gibi aydınlatıcı olarakta kullanılabilecek bir far. Kalitesine, renk pigmentasyonuna, sürümünün yumuşaklığına diyecek tek kelimem yok. Hemen yayılıyor ve kötü görünmüyor bazı farları uygularken zorlanıyorum ben ama bunda hiç sorun yaşamadım. Toz far olduğu için öyle fazla etrafa da dağılmıyor hatta ben hiç dağıtmadım henüz :)) Fırça yardımıyla kullandığım için belki de :)


Far tam olarak 0.57 gr :) minicik avucunuzda kayboluyor tam çantada taşımalık :) ama merak etmeyin çok uzun süre gidecek bir far ki kullanım süresi 12 ay.


Kısaca imkanınız varsa alın kızlar mutlaka deneyin :) şuan gratiste 1 far alana 2. si %50 indirimli diye biliyorum fırsatı kaçırmayın :)


10 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Kardesın senı yersin mi .)) Valla çok harıka bır urun tam benlık :D dogal duruyor ve goz altına dagılmıorsa mukemmeldır o far .)) İndirimde alıcam Merveee Hatırlat .)))

Adsız dedi ki...

The Balm`in su kutularina, sekillerine herseyine bayiliyorum! :) Ben the balm ´in yüz icin olan foundation a benzer ürününü cok merak ediyorum. Herkes hastasi! Yakinda alicam ama bakalim simdilik ihtiyacim yok.

Ama dedigim gibi görünüsleri cok harika! <3

Sevgiler

vanilyayagmuru dedi ki...

ben de bundan var postu giremedim bi türlü sıra gelmedi :) bende çok sevdim diğer renkleri de alıcam sanırım bi de bunun pembemsi olanı var o da çok güzel.Bende göz kapağıma sürüp bi eyeliner çekiyorum :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

@artemis
yanyana olaydık şimdi birer tane alırdık kuzum yaa :)

@duygu
evet canım ya şu kutuları yetiyor insana ki kalitesi zaten tarifsiz. İhtiyacın yoksa alma canım birini alınca biri kalıyor bende denemedim ama merak ettim bir araştırayım bakalım :)

@vanilya yağmuru
canım kesinlikle girmelisin postu bekliyorum :) pembesini bronzunu grisini her rengini istiyorum valla :) bunları alırsam başka far kullanmam zaten (:
ah bide şu eyeliner işini becerebilsem artıkkk :) ama yapıcam güzel bir eyeliner bulursam yapacağım biliyorum

Tuba Şahin dedi ki...

Canım bi düğüne giderken vücut kremimin içine azıcık bu fardan karıştırıp kollarıma dekolte bölgeme fln sürmüştüm. Mükemmel oldu. Hiç abartı durmadı, çok hafif bir pırıltı verdi.Tabi çok az bir miktar ekledim. Olur da yakınlarda bir düğün vs olursa denemeni tavsiye ederim =)

bakimliolmakasktir dedi ki...

Çoook mantıklı canım benim simli vücut losyonumuda bitirdim geçenlerde :) bu yaz bir hayli düğün olacak aklımda bulunsun :)

deeptone dedi ki...

heeey bu marka çok ünlüdür biliriiim.
:)

beggummy dedi ki...

ben tekli farlardan hiç almadım.şimdi içim gitti :(

bakimliolmakasktir dedi ki...

@deeptone
the balmı nete girip bilmeyen yoktur galiba :)

@begüm
gratis indirimlerinden denk gelirsen alırsın cnm kesinlikle tavsiye ederim :)

deeptone dedi ki...

netten diiil kendisini çok gördüüüm.
:)