15 Haziran 2012 Cuma

Minicik Bir Alışveriş :)



Yaz geldi iyi hoş güzelde bir de şu sıcaktan camı kapatamadığımız için sivrisinekler karasinekler envai çeşit böcekler odalarımıza doluşmasa. Yurt zaten lanet bir yer bir de üstüne tam yatağımın yanındaki duvarda kocaman bir böcek görünce önceki gece deliye döndüm. Ben hayatta öldüremem arkadaşı çağırdım gebertti hayavanı :S bütün gece uyuyamadım ya devamı gelirse diye ertesi gün gittim Raid aldım odayı ilaçladım. Dün de sivrisinekten uyuyamadım Allah'ım deli olacağım. Bugün Off un sinek ilacını almaya çıkmıştım ki Gratiste varmış pek bir sevindim :) Gratise girince görevliler bişi sordun mu yanından ayrılmıyorlar burda rahat rahat gezdirmiyorlar sinir oluyorum... Neyse çok bu sefer inatla fazla bir şey almadan çıktım. İki oje benri disk pamuklar ve ilacımı da aldım çıktım :) Benri pamuk bu ay 2 TL imiş geçende almıştım beğendim ben (: 


Diğer şişe de Beuty Formulasın serinletici ayak spreyi onu da Watsons tan aldım. Ayaklarımın altı aşırı derecede yanıyor belki iyi gelir dedim bakalım deneyeceğiz :) bu ay 5 TL tüm Beauty Formulas ayak ürünleri haberiniz ola :) 


Son olarakta Bime uğramıştım beyaz ojemde yoktu Color Me nin beyaz ojesini aldım :)


Sineksiz böceksiz günler diliyorum herkese valla bir muzdarip olan anlar beni :)))

4 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Benden gizli alışveriş mi yapılmış .).) Yarın o pastelin postunu beklıorum heyecanla :D

KeLeBeK dedi ki...

Şu ayak spreyini pek merak ettim, annemin de en büyük şikayeti odur. İşe yararsa alayım minnoşuma =)

Şİzi RuhumDeLi dedi ki...

:D takma o satıcıları :D ya da kankanmış gibi davran sohbet et eğlen ben öyle yapıyorum bir bakıyorum gitmiş kız :D bide gratiste sivrisinke bileklikleri vardı çocuklari için fln ama ben büyüklerinde deneyebileceğini düşüyorum :D o tarçınlı ojede tek başına etkisiz sayılır ama başka oje üzerinde şahane duruyor :)bkz: denedim ordan biliyorum :D

bakimliolmakasktir dedi ki...

@artemis
bebeğim aceleyle çıktım nete girmediğim için de sana yazamadım :)

@kelebek
canım pek uzun süreli işe yaramıyor maalesef anlık etkisi var yine biraz daha kullanayım yazarım inş postunu

@şizi ruhumdeli
iyi fikir :D bak bi dahakine deneyim ya da en son dicem yeter bırakın hırsız muamelesi yapar gibi dicem o olacak :D