6 Haziran 2012 Çarşamba

Eyüp Sabri Tuncer Zeytinyağlı Sıvı Sabun


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Yıllardır bir kolonya markası olarak bildiğim Eyüp Sabri Tuncer son zamanlarda ürün skalasını değiştirip geliştirmeye başladı.
Bu sıvı sabunu bana bir arkadaşım tavsiye etmişti ben de merak ettim aramaya başladım ama bulabilene aşk olsun yok hiçbir markette. Çok zaman sonra bir markette görünce şükür dedim ve hemen aldım. 
Sabunun kokusunda çok hafif zeytinyağı kokusu var. Zeytinyağı kokusunun temizlik kokusuyla birleşip hafiflediğini düşünün :) böyle temiz güzel bir koku.
Bu sabunun en büyük artısı içerisinde paraben olmaması zaten görüyorsunuz aşağıdaki fotoğrafta kocaman yazmışlar paraben içermez diye :) Ayrıca hayvanlar üzerinde de test edilmemesi de önemli artılarından.
Ürün için marka demiş ki:
"%100 doğal zeytinyağı ve saf bitki özlerinden üretilmiştir. Göz alıcı, kusursuz bir güzellik için el ve yüz temizliğinde kullanılır. Cildin doğal dengesini koruyarak benzersiz bir şekilde arındırır, nemlendirir ve yumuşatır.  Sıvı yapısı ile kullanımı kolay ve pratiktir. Güzel kokulu esansiyel yağlar içerir. Geleneksel zeytinyağlı sıvı sabunların başarılı notlarını içeren koku profili, zeytinyağı, vanilya notlarının yanısıra sandal ve misklerin eşsiz uyumundan ilham alınarak tasarlanmıştır."


Sırf bu dedikleri için bile alınabilir bu sabun ne güzel anlatmışlar öyle :)))
Peki gelelim ben ne düşünüyorum. 
Açıkçası ben beklediğim performansı göremedim. Çünkü daha önceden bir numaralı sıvı sabunum olan lifebuoyu kullandığım için. Sürekli kıyaslama yapınca tabi beklediğimi alamamış oldum. 
Ben sıvı sabunla elimi yıkadığımda o hala durulanmamış gibi olan hissi sevmiyorum. Bu sabun da da o his olunca maalesef sevemedim. 
Bunun dışında nemlendiriciliği de yetmedi bana bnm ellerim çok kuru olduğu için her yıkadığımda mutlaka krem sürüyorum ellerime. Bunda da aynını yaşadım sürekli krem sürdüm  ama bu genelde sıvı sabunların hepsinde var. 
Kısaca içinde paraben olmaması, kokusu ve şişesi ile alınabilecek bir ürünken. Ellerde o sabun gitmemiş gibi olan özelliği ve antibakteriyel olmaması ile almayacağım bir ürün oldu. Tabi bir de fâhiş fiyatı buna eklenince tekrar alabileceğimi sanmıyorum. Fiyatı da 4.45 TL. Bir hayli el yakan cinsten yani.


Lifebuoy sabunlarıma devam edeceğim artık daha iyisini bulamayacağım galiba :)


1 yorum:

Adsız dedi ki...

hıh bunu arıyorum ben nereden aldın cnm bunu sen ya ellerını temızlemıyormu sımdı bu :SS:(