20 Haziran 2012 Çarşamba

Alix Avien Shineplus 220


Merhabalar Sevgili Okurlarım, 
İlk gençlik yıllarımdan beri hep bir kırmızı oje sevdam vardır. Hiç ojem olmadığı zamanlarda bile sadece kırmızı ojem vardı :) O kadar severim yani ki bir çok bayana çok yakışıyor gerçekten en azından ben yakıştırıyorum (: Her bayanda mutlaka olması gereken renk. Her eve bir kırmızı oje projesi yapar gibi konuştum sanırım :D


Bana bu güzel kırmızı ojeyi Sevgili Aswang göndermişti bildiğiniz gibi bu aralar onun gönderdiği cicilerden devam ediyorum :) Sağolsun o kadar güzel renkler yolladı ki ama elim gidiyor hep :) Diğer alix avienler de ondan :) zamanla onları da süreceğim (: 


Oje 5 ml sanırım benim gibi oje bitiremeyecekler için gayet ideal (: Renk vermesi güzel ben iki kat sürüyorum tüm ojelerimi. Kalıcılığına bir şey diyemeyeceğim tek gün kullandım. Fırçası kısa ama sürümü zor gelmedi bana deneyebilirsiniz :)


5 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Senin kırmızı ojeni yerim beeen .).) Çok yakışmış bi tanemmmm .)

Aslihan Bayram dedi ki...

canim her üc renk cok hos ama en cok sevidigim renk benimde kirmizi :) blogunu cok tatli buldum, sende benim bloguma ugrarsan eger cok sevinirim, belki begenirsin ve birbirimizi takibe alabiliriz ne dersin ?:)

uyuyakalanguezel.blogspot.com

bakimliolmakasktir dedi ki...

@artemis
teşekkür ederim bebeğim :)

@Aslihan
Teşekkür ederim canım tabii ki kırmızının yeri bambaşka onun asaleti var bir kere (:
hemen geldim bloguna teşekkürler

deeptone dedi ki...

ben de kızlarda en çok kırmızı severim. ama artık o kadar güzel o kadar çok renk var ki. hepsi güzel yaaa.
:)

bakimliolmakasktir dedi ki...

evet aslında artık çok renk var ama kırmızının yeri bambaşka sanki yine de :)