20 Haziran 2012 Çarşamba

Alix Avien Shineplus 220


Merhabalar Sevgili Okurlarım, 
İlk gençlik yıllarımdan beri hep bir kırmızı oje sevdam vardır. Hiç ojem olmadığı zamanlarda bile sadece kırmızı ojem vardı :) O kadar severim yani ki bir çok bayana çok yakışıyor gerçekten en azından ben yakıştırıyorum (: Her bayanda mutlaka olması gereken renk. Her eve bir kırmızı oje projesi yapar gibi konuştum sanırım :D


Bana bu güzel kırmızı ojeyi Sevgili Aswang göndermişti bildiğiniz gibi bu aralar onun gönderdiği cicilerden devam ediyorum :) Sağolsun o kadar güzel renkler yolladı ki ama elim gidiyor hep :) Diğer alix avienler de ondan :) zamanla onları da süreceğim (: 


Oje 5 ml sanırım benim gibi oje bitiremeyecekler için gayet ideal (: Renk vermesi güzel ben iki kat sürüyorum tüm ojelerimi. Kalıcılığına bir şey diyemeyeceğim tek gün kullandım. Fırçası kısa ama sürümü zor gelmedi bana deneyebilirsiniz :)


5 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Senin kırmızı ojeni yerim beeen .).) Çok yakışmış bi tanemmmm .)

Asli dedi ki...

canim her üc renk cok hos ama en cok sevidigim renk benimde kirmizi :) blogunu cok tatli buldum, sende benim bloguma ugrarsan eger cok sevinirim, belki begenirsin ve birbirimizi takibe alabiliriz ne dersin ?:)

uyuyakalanguezel.blogspot.com

bakimliolmakasktir dedi ki...

@artemis
teşekkür ederim bebeğim :)

@Aslihan
Teşekkür ederim canım tabii ki kırmızının yeri bambaşka onun asaleti var bir kere (:
hemen geldim bloguna teşekkürler

deeptone dedi ki...

ben de kızlarda en çok kırmızı severim. ama artık o kadar güzel o kadar çok renk var ki. hepsi güzel yaaa.
:)

bakimliolmakasktir dedi ki...

evet aslında artık çok renk var ama kırmızının yeri bambaşka sanki yine de :)