26 Haziran 2012 Salı

Bitenler Haziran


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Bu akşam biraz keyifsizim ama önümüzdeki pazartesiye kadar çok fazla post giremeyeceğim için post gireyim dedim. 2 saattir odamı toparlıyorum sorumsuz yönetim cuma günü yurdu boşaltmamızı söylemiş kızlara halbuki bana söylemediler bile. Yarın cananımın yanına gidiyorum cuma geleceğim en geç cumartesi yurdu boşaltacakmışız kuran kursu yaptılar zaten yurdu ya tamam yapın bi şey demiyoruz da dinci geçinipte sonra neden beni mağdur ediyorsun kardeşim benim dersim var daha pazar günü!!! Allahım şuan delirmek üzereyim gideceğimi de söylemedim yönetime kesin bir kavga çıkacak geldiğim de ama hayırlısı. 


Her neyse çok sinirli olmasam inanın özel hayatımla ilgili bu kadar uzun cümle kurmazdım ama deliriyorum şuan! 


Bitirdiklerime geleyim ben en iyisi. Bu ay yine bir sürü şey bitti :)


1. Oral B Ağız Bakım Suyu: İlk aldığımda hiç memnun kalmamıştım ben bu üründen 20 ml çok geliyordu ağzıma 15 ml alıyordum sanki yeterince iyi değilmiş gibi geliyordu. Sonra uzunca zaman kullanmadım tekrar kullandığım da eh işte dedim ama bir daha almam Listerine den vazgeçemeyeceğimi anladım ve Listerine aldım bile yerine.


2. Garnier Şampuan: Kendisini Almaya'dan sevdiceğimin teyzesi getirmiş. Dalgalı saçlar içinmiş. Ben bir artısını görmedim vanilya kokuyordu fena değildi.


3.Avon Sensen Lagoon Duş Jeli : Avonıun eeenn beğendiğim duş jeli gerçekten tek geçerim kokusunu :) Yedeği yok ama denk gelirsem mutlaka alırım. Kokusu kalıcı değil ama duştayken yeterli geliyor temizlemesini de seviyorum ben.



4. Eyüp Sabri Tuncer Sıvı Sabun : Yazısı için tık tık


5.Signal Diş Macunu: Normal bir diş macunuydu ama güzel temizliyordu dişlerimi. 


6. Caudalie Yüz Temizleme Sütü: Lila kutudan çıkmıştı kokusundan hiç hoşlanmadım ama içinde paraben yoktu tam boyunu alacağımı sanmıyorum. 


7. Cosmed Selülit Losyon ve Jeli: Bunlar da Lila Kutudan çıkmıştı. Çok bereketliler yalnız uzun zaman kullanamadığım için yorum yapamayacağım.


8. Betaipek Bant : Ben bu bantları ayağımı vuran babetlerim için kullanıyorum inanın yarabandından daha dayanıklı ve ayakkabının ayağı vurmasını önlüyor. Bittikçe alıyorum özellikle yazın.






9. Benri Disk Pamuk: En çok disk pamuk kullanıyorum sanırım her ay bir paket bitiyor hatta ayı bulmuyor :) Gratiste 2 Tl idi kendisi bir paket daha var açılmayı bekleyen.


10. Barielle 60 sn de Manikür Pedikür: Bu da Lila Kutudan çıkmıştı çok az kullandım içindeki sıvısı dökülmüştü tuzda tek başına pek işe yaramadı zaten kurudu sonrada çöpe gitti.


11.Nivea Roll On : Bilmiyorum kaçıncı şişem bu ama ilk defa bunun kokusu artık rahatsız etmeye başlamıştı beni çok çok az kaldı dibinde attım ben de. Yerine yine niveanın sprey deodorantını aldım ilk kez kullanacağım bakalım memnun kalacak mıyım?


12. Rimmel rimel ve Göz Makyaj Temizleyici : Rimmelin bu rimeli resmen vıcık vıcık Allah'ım sürüyorsun kurumak bilmiyor bulaşıyorda bulaşıyor. Uzun kirpik vaad ediyor ve başarıyor ama dolgunluk vermiyor. Bir daha alacağımı sanmam. Yanındaki de hediyesi göz makyaj temizleyicisiydi. su gibi bir şey bu temizleyici de kesinlikle yeterince makyajımı temizlemiyordu memnun değildim bitti kurtuldum :)

3 yorum:

D.y.G`S.T.y.L.e dedi ki...

Ilk yazdiklarin icin üzüldüm. Bunu nasil yaparlar? Haber vermeden? Arti okullarin, yurtlarin ve bu gibi yerlerin kuran kurslarina dönmesi filan cidden cok aci verici. Neyse bu konularda cok hassasim hic girmesem daha iyi olur :)

Avon`un dus jelini merak ettim simdi :)

UMAY dedi ki...

canım merhaba..
liu'ya mail atıyorum ama dönmüyor kargo emirgazi şubede belkiyor ve gidip almazsa altınoluk şubeye geri gidecek ben istanbuldayım iyice sarpa saracak yani..
bir de sen dener misin belki ulaşırsın..

deeptone dedi ki...

hımmm bu ürünlere dikkat edeyim. arasında işime yarayanlar olacak.
ağız bakım, jeller, şampuanlar.
:)
boots var bilmem biliyor musun.
süpeeer meyvelii.
:)