12 Ağustos 2013 Pazartesi

Bitenler # 10

Merhaba Sevgili Okurlarım,
Yepyeni bitenler ve yerlerine gelenlerden bahsedeceğim bugün sizlere :)


1) Avon Saça Parlaklık Veren Sprey : Bu spreyi alalı o kadar uzun zaman olmuştu ki kullanıp bitiremedim. Bitirmeyi denedim baktım olmuyor çöpe gitti. Kolay kolay bir ürünü çöpe atmam ama cidden bir işe yaramıyordu, tarihide geçmiştir muhtemelen. Yerine herhangi bir ürün almadım

2) Nivea İnvisible Black & White Deodorant : Bu deonun yazısı için tık tık. Benim için kokusu ağırdı allerjimden dolayı çok boğuluyordum. İlk ve son spreyim değil evde bir şişe daha sprey deo var ama onuda kullanınca tekrar almayacağım. Yerine Crystal deo stick kullanıyorum.

3) Hops Gözlük Temizleme Mendilleri : Ben bu mendilleri çok seviyorum. Gözlük kabı taşımayı sevmeyen insanlar için biçilmiş kaftan. Hem gözlüğümü harika temizliyor hem de fiyatı çok uygun. Zaman zaman Bim ve A101 lere geliyor. Bir kutusu 2 tl civarında oluyor. Bittikçe her daim alacağım.


4) Giovanni Şampuan : Yazısı için tık tık. Çok aşırı memnun kalmadım. Tekrar almayı düşünmüyorum. Açıkçası o kadar para verecek olduktan sonra başka markalar denemeyi tercih ederim.

5) Watson's Sweet Snuggles Krem : Kremden öte vücut losyonu modundaydı ellerime kullandım ama zor kullanıp bitirdim. Kokusu güzeldi ama bana göre ağırdı. Çanta kremlerim arasında yer alınca haliyle bitti. Hediye gelmişti zaten tekrar alamam :)



6) Taft Saç Köpüğü :  Yakında yazısını yazacağım. Çok severek kullanıyorum. İkinci şişeme geçtim. Daha iyisini bulana kadar benimle hatta daha iyisini aramaya lüxum yok bile ))

Unutup iki kez fotoğrafını çekmişim saç spreyinin yukarıda yorumladım zaten :)


7) Uni Wipes Islak Mendil : Makyaj yaparken ellerimi silmek için kullanıyorum genellikle. Bu mendilden çok memnunum kalın ve güzel. İndirimde denk geldikçe üçlü paketinden alıyorum.

8) Benri Disk Pamuk : Artık tüm bitenlerimin demişr başı oldu kendisi severek kullanıyorum her ne kadar incelmiş olsa da denk geldikçe alıyorum. Şuan lilibee kullanıyorum ama.


9) Essie Smoothies Nar & Mango Vücut Losyonu : Muhteşem bir kokusu vardı, inanın abartmıyorum. Bayılarak kullandım bu seyahat boyunu elimdeki vücut losyonları biterse ve denk gelirsem kesinlikle tam boyunu alacağım. Kokusu, nemlendirmesi bir harikaydı benim için.

10) L'Occitane Jel El Kremi : Bu krem daha çok elleri terleyenler içindi. Bana VC dan gelmişti. Öylesine kullandım ve bitti. Bana göre olmadığı için ellerimi hiç iyi nemlendirmediği için tam boyunu almam.


Çok şükür bittiler  ve yerlerine yenileri geldiler :) Bitenleri en çok bu yüzden seviyorum.


Gelecek Yazı : Taft Saç Köpüğü 

6 yorum:

Herseydenbirtutam dedi ki...

Giovanni'nin bu şampuanı saçımı çok kurutmuştu.Hacimlendiricisi daha iyi ama.

Bu arada Crystal deoları merak ediyorum.İyi koruyorlar mı?

bakimliolmakasktir dedi ki...

Giovanni sampuan bende de keske biraz kurima yapsaydi sacim yagli oldugu icin :)

crystal in bendeki tuz olani onu kullanmak biraz zor geliyo bana kokusuz ve islatarak surmek gerekiyor oyle oluncada ben rahat edemiyorum ama yeni cikan roll onlari guzel gibi geldi bana korumasi guzel cunku bununda :)

Luna dedi ki...

taft saç köpüğünü bende kullandım güzel bir ürün gerçekten:)

makyajlı kareler dedi ki...

Tebrikler canım. Hop mendillere bi bakayim bemde esimden dolayi devamli aliyorum cunku

bakimliolmakasktir dedi ki...

@LUNA
Kesinlikle :)

@makyajlı kareler
teşekkürler canım :) denemelisin bence çok işe yarıyorlar ama şu sıralar bulamayabilirsin bimlere geleli çok oldu çabuk tükeniyorlar

MorMidye dedi ki...

gratis'teki gözlük temizleme mendillerini de öneririm cnm, hops'tan daha iyi temizliyorlar :)