11 Ağustos 2013 Pazar

The Balm - Time Balm Makyaj Bazı


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Bir dönem makyaj bazı arayışlarındayken aslında L'Oreal almaya karar verdiğim halde indirimde olunca The Balm Time Balm bazı almıştım ve iyiki de almışım. L'Orealle kıyaslamasını yapamam ama ben bu bazdan gayet memnun kaldım.

Öncelikle ben makyaj bazını eğer günlük kullanacaksam nemlendirici krem kullanmıyorum. Çünkü zaten bu makyaj bazını sürdüğümde yüzümde ciddi bir pürüzsüzlük ve yumuşaklık meydana geliyor. Nemlendirmiş hissi vermiyor ama fondöten ya da bb kremi sürünce bana nemli his veriyor.

Ürünün çok çok az miktarı (aşağıda gördüğünüz kadarı) yüzümün bir tarafının tamamına yetebiliyor. Yani bir kullanımda en fazla bunun iki katı kadarını kullanıyorum. Az miktar ürünle çok iş görüyor. Bu sayede de kullanım süresi uzadığı için fiyatına göre çok uyguna gelmiş oluyor. Ben bu ürünü indirim de 20 tl ye almıştım. İndirimsiz 40 tl ye satılıyor. Şubat ayından beri kullanıyorum ve çeyreğini ancak kullanmışımdır.

Bir makyaj bazından beklenen en önemli özellik ise makyajın süresini uzatmasıdır. Açıkçası makyaj süremi ne kadar uzattığına dair pek dikkatli olmadım ama çokta fark ettirmedi sanırım. Taş çatlasın bir kaç saat etkilemiştir. Çünkü uçmak isteyen fondöten uçuyor, kalmak isteyen zaten kalıyor :))

Yapısı yine görüldüğü gibi ne şeffaf jel ne de kremsi ama jele çok daha yakın. Bu yüzden de sürümü kolay ve hızlı oluyor.


Ben cildimi makyaja güzel hazırladığını düşünüyorum. En azından bu konuda başarılı yani :) İçerik olarakta aynı şekilde gördüğünüz gibi paraben yok içerisinde. Diğer maddelere pek bir şey diyemiyorum ama genelde zararsız geldiler bana.

Yüzümde herhangi bir sivilceye vs sebep olmadı. Ki çalışırken her daim kullandım diyebilirim. 

Bu bazı sürünce gözenekler kapanmış hissi veriyor altta bir katman oluşturuyor sonuçta ama öyle bir durum olmuyor maalesef. Gözenek kapatıcınızı ayrıca kullanmanız gerekiyor. 



Genel itibariyle ben memnunum bu bazdan ancak tekrar almam L'Oreali çok merak ediyorum. Eğer kendilerini bitirebilirsem ki hiç umudum yok artık ne zaman biterse o zaman L'Oreali alacağım :)


Gelecek Yazı # Bitenler - 10

Hiç yorum yok: