9 Ağustos 2013 Cuma

Bayram Makyajı


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Aslında bu şekilde makyaj paylaşmak pek adetim değildi ama bugün yaptığım makyaj ve fotoğraflar çok hoşuma gidince paylaşmak istedim. Normalde bu makyaj fotoğraflarını The Balm Shady Lady paleti tanıtırken paylaşacaktım ama araya kaynamasını istemedim ne yalan söyleyeyim =)) Tekrar paleti, allığı, ruju yazarken de yakın hallerini görecekseniz. Neler kullandım hemen bahsedeyim.

Yüzümde L'Oreal Lumi Magique Fondöten var. Kontürü hafifçe The Balm Bahama Mama ile yaptım. Aydınlatıcı olarakta Mary Lou kullandım.Kaşlarımda kaş farı olarak Flormar Kaş Farı var. Göz altı kapatıcımda The Balm Time Balm Concealer. Ruj olarak Maybelline den yeni aldığım 360 numara ışıltılı koyu kahve bir ruj var ama çok kahve durmuyor :) Allık olarak ise NYX PB13 Mauve allığımı uyguladım. Gözler yoğun olunca allık ve ruj hafif olsun dedim.


Gözlerimde ise aşağıda gördüğünüz Shady Lady Vol 1 paletindeki renkler var. Bu üç renk muhteşem uyumlu ben çok seviyorum. Sırf bu renkler için bile bu palet alınmalı bence. Eyeliner olarak ise Flormar siyah göz kalemi üzerine Essence 2 in 1 likit eyeliner ını uyguladım.Önce kalemle hafif çekince üzerine eyeliner çekmek daha kolay oluyor :) Gözümün iç alt ve üstünede siyah kalem çektim ve alt dış kısmına sarı ve koyu yeşil rengi uyguladım. 

Ben bu makyajımı çok sevdim :) Siz de beğendiniz mi?



Gelecek Yazı # The Balm - Time Balm Makyaj Bazı

14 yorum:

Tuba Şahin dedi ki...

Canımm çok güzel bir makyaj olmuş bayıdımm. Sana da çok yakışmış =))

BuseYavuz dedi ki...

Makyaj harika olmuş bayıldım! Ben de yenilerde vol.1'i aldım, bu makyajı görmem çok iyi oldu fikir verdi bana :) Ellerine sağlık!

bakimliolmakasktir dedi ki...

@koyukırmızı
canım benimmmm teşekkür ederimmmm :) o seni güzelliğin kiii sana daha çok yakışır eminim

@buseyavuz
teşekkür ederim canım senden de makyaj örneklerini bekliyorum o zaman shady lady paletle :)

Adsız dedi ki...

Cok hos olmus :)

Uzun bir aradan sonra yine ara sira blogumdayim. Yorum yazmayi ve yeni postlar hazirlamayi cok özlemisim:)

Sevgiler,Duygu

(Duygu Photography)

bakimliolmakasktir dedi ki...

hemen bakıcam bloguna tekrarr :) teşekkürler

Sefa Gedik dedi ki...

Blogunuzu çok beğendim takibinizdeyim :) aynı inceliği sizlerden de bekler ve başarılar dilerim :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

teşekkür ederim teşrif edeceğim :)

B. dedi ki...

ne kadar gençsin :) kaş farı çok güzelmiş, bakıcam şimdi. Kendisine yeni far fırçası ve far almış ama farı gözde bir fark oluşturacak şekilde süremeyen birine bir tavsiyen olur mu? Nasıl öğreneceğim ben bunu :(

bakimliolmakasktir dedi ki...

Oncelikle tesekkur ederim sevgili B :) makyaj videolari izleyerek ogrendim ben :) ozelliklede aldigin fara gore renklere gore bi video izlersen cok faydasini gorursun :) hangi fari aldin sen bana mail at olmdi ben sana ben de varsa yapayim ornek makyaj :)

B. dedi ki...

meet matte, the balm'dan. son gratis indiriminden aldım, far bazı da alcaktım ama yoktu hiç. eco tools'tan fırçaları aldım paracıklarıma kıyıp. kendimi elinde sulu boya paleti bir türlü istediği resmi yapamayan çocuk gibi hissediyorum :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

Sevgili B en zor paletlerden birini almışsın :)mat farları ben sadece gölge için kullanıyorum şuan hafif sedefli farları kullanmak her zaman için daha kolaydır bana göre :) ecotools fırçaları ben ebaydan almıştım orijinal mi bilmiyorum ama çok kaliteli çıktılar :) 10 dolara almıştım o zaman :) keşke bana sorsaydın canım ya

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Göz makyajına bayıldım diyebilirim. Ne kadar yakışmış öyle :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

teşekkür ederim canım :)

Adsız dedi ki...

Sız hepiniz ciddimisiniz bu konuda.yoksa kızcagız uzulmesın diyemi bayılan bayılana.ışıltılı farları ararken çıktı resminiz ve yorumları merak ettim.baktım.gercek şu ki tonlar seni çok yormuş.daha iyi olabilirdi.