6 Ağustos 2013 Salı

Finesse - Saç Kremi


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Senede en az 5 6 kez indirim yapan çok sevdiğim Gratis'in yine bir indirim zamanında deneme amaçlı aldığım bu saç kremini kullanıp yorumlamaya ancak sıra geldi. 

Bendeki bu saç kremi az ve ince telli saçlara hacim veren saç kremi olarak geçiyor. Diğer çeşidi nasıldı inan bakmadım. Benim saçlarım az değil ama çok ince telliler ve hacimlenmeyince de sönüp kalıyorlar. Bu sebepten dedim tam benim saçlarımı anlatıyor hadi  bir deneyeyim. 

Uzun zamandır kullandığım bu saç kremi öncelikle kesinlikle saçlarımı yumuşatıyor ve saçlarım rahatlıkla duştan sonra taranabiliyorlar. Saçlarım ince telli olduğu için çok dolaşır ve ben de genelde sadece duştan sonra saçlarımı tararım. Bu yüzden duştan sonra taraması da zor oluyor haliyle. Ama bu krem sayesinde cidden açlarımı çok rahat tarıyorum ve bu da dökülmeyi azaltıyor. Günlük saç dökülmeme fayda etmese de duştan sonraki saç dökülmemi azalttığını söyleyebilirim. 

Ben genellikle bu şekilde durulanan saç bakım kremleri tercih ediyorum. Çünkü sprey olanlar saçları daha erken yağlandırıyorlar. Dikkat edin fark edeceksinizdir. 

İçerisinde ipek ve soya proteini bulunduğu yazıyor. Bu sayede de saçı koruduğunu ve saça parlaklık verdiğini iddia ediyor. Sonuç olarakta, parlak, söz dinleyen, yumuşak ve harika dolgunlukta saçlar vaad ediyor. 

Dolgunluk konusunda pek bir şey diyemiyorum çünkü ben her duş sonrasında saçlarıma saç köpüğü uyguluyorum ve bu sayede dalgalı saçlarım hayli dolgun oluyor. Bu dolgunlukta belki bu kreminde faydası vardır ama bilemiyorum. 

İçerik listesi aşağıdaki gibi ve içerisinde paraben yok ki ben bundan çok mutlu oluyorum. Kullandığım ürünlerde en azından paraben olmamasına özen gösteriyorum 



Yapısı ise hayli yoğun ciddi krem gibi :) Ben avucuma yeteri kadar alıp suyla biraz açıp öyle uygulamayı tercih ediyorum ki böyle yapınca saça eşit miktarda dağılıyor ve kullanımı kolaylaşıyor. 

Kokusu bildiğimiz bir koku ama tam tarif edemiyorum. Klasik krem kokusu diyebilirim. Ben sevdim hafif hoş bir koku, baskın değil kesinlikle, herkese hitap edebilecek bir koku.

Uzunca bir zamandır kullanmama rağmen çeyreğini ancak kullandım diyebilirim gayet bereketli bir ürün. Ki aldığım fiyatını düşününce cidden çok uyguna gelmiş oldu :) Şuan hala Gratiste indirim var ve %40 indirimli fiyatı 5.5 tl civarında. İndirimsizde 8 9 tl civarında olması lazım. 

Kısaca saçlarıma verdiği yumuşaklık ve tarama kolaylığını sevdim. Tekrar alır mıyım bilmiyorum ki daha bitmesine çok var muhtemelen bitince yeni ürünler denemek isterim. Parabensiz klasik bir saç kremi arıyorsanız. İndirimdeyken bence denemelisiniz. 



Gelecek Yazı # Doa Lavanta Suyu - Toniği

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Saç kremi ve şampuanlarda genelde zaten paraben bulunmaz. Kaçınmanız gereken içerik Sodium Laureth Sulphate...