10 Mart 2013 Pazar

Mim


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Sevgili Aylin bir süre önce beni mimlemişti. Lakin ben ancak fotoğrafları çekip düzenleme yapabildim :)
Evet mimimiziz konusu makyaj çekmecemi düzenliyorum. Benim makyaj çekmecem olmadığı için henüz ben de makyaj malzemelerimi sakladığım kutuları göstereyim dedim.

En üstteki fotoğrafta tüm far paletlerimi görüyorsunuz :) Şuan için tamamı etkinlikten Sevgili Makyajlı Hallerin hediye ettiği makyaj çantasının içerisinde duruyor. Farlarım çoğaldıkça ona da ayrıca bir kutu alırım artık :)



Bu metal kutuda ise tüm allıklarım ve günlük kullandığım fondoten, pudra, rimel, baz vs ürünlerim var. İçerisinden bulup hemen kullanabiliyorum. Daha düzenlisini istiyorum aslında ama artık kendi evime çıkınca ancak :)


Son olarakta ruj kutumu görüyorsunuz. Bu eski bir fotoğraf şuanbu rujların yarısına yakını yok eskidikleri için attım ve yenilerii aldım ama yeni düzen haliyle fotoğraflayamadım maalesef :( Ama ruj kutum da bu görünsün diye koyayım dedim (:

Bu güzel mim için Sevgili Aylin'e tekrar çoook teşekkür ediyorum. Biraz kısa oldu ama ciddi bir makyaj malzemesi koleksiyonum olmadığı için çekmecem de yok maalesef...



Gelecek Yazı: Alışveriş Günü

Hiç yorum yok: