4 Mart 2013 Pazartesi

Mim

Merhaba Sevgili Okurlarım,
Geçtiğimiz gün Sevgili Aycel beni mimlemişti. Tabi yoğun olunca ben ancak yazabiliyorum daha da gecikmeden cevaplamak istedim. Gelelim sorularımıza:

1- En son kime yalan söyledin, neden?

Anneme söylemiştim ama nedenini unuttum :) Küçük bir yalandı muhtemelen yine kargo mu geldi sorusuna yoo ne alaka demişimdir (:

2- Biz okumuyoruz farzet, kendine bir itirafta bulun.

Evet hala O'nu seviyorum ve bu hiç bir şeyi değiştirmiyor. Deli gizi özledim ama sırf şu görücü olayı yüzünden ve gururdan bir tane msj bile atamıyorum! :(( (siz duymadınız bu kısımları cidden tamam mı =))

3- Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?

Evet hem de aşkla ve şevkle hem de az bir ücrete atansam da daha aşkla yapsam keşke...

4- Mutlu muyum?

Burası biraz muamma... Mutsuz değilim aslında şükür ama işte arada bir hüzün dalgası gelmese...

5- Keşke...

Keşke zamanı geri alabilsem...

6- Sence ideal eş nasıl olmalı?

Görücü adayı eleyen birine sorulabilecek ilk soru :D Ama cevaplamaktan imtina ediyorum =) Herkesin görüşü farklıdır. Ben biraz farklı beklentileri olan bir insanım (: Ne kadar ideal eş profili çizsem de evlenince eşimden memnun olayım o benden memnun olsun yeter diyorum. Anlayış sanırım bir numaralı etken ama gözlemlediğim kadarıyla...

7- Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

Ankara'da yaşıyorum ve sanırım ömrümü de bu şehirde geçirmek istiyorum. Ben başka bir yere alışkın değilim ki...

8- Seni en çok ne mutlu eder?

Beni en çok sevdiğim adam mutlu eder ben aşık olayım yeter ki...

9- Korkuların neler?

Açıkçası hayatta hiçbir şeyden korkmuyorum Allah'ın izni ile...

10- Hayatında en çok utandığın an?

Vallahi düşündüm düşündüm aklıma hiç gelmedi =) Utanmaz bir insan mıyım neyim (: Gerçekten hiç yok sanırım =))))

Öncelikle Sevgili Aycel'e beni mimlediği için çok teşekkür ediyorum. Umarım yeterli cevaplar verebilmişimdir (: Ben de canım arkadaşım Koyukırmızım'ı 
Sevgili Begüm'ü
Ve sevgili Elif Nur'u mimliyorum.

Kolay gelsin bayanlar...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

davete icabet etmek düşer bana da =))

OcecikleriminYeri dedi ki...

Mim var dediler ben de koştuuuum geldim :)) Teşekkür ederim mim için en kısa zamanda cevaplayacağııım^^

biokadarfarklı dedi ki...

Merhabaa sizin etkinliğinizden sonra bizde bir etkinlik düzenledik Elif'le katılmak isterseniz linki şurada :) http://onelittledreamergirl.blogspot.com/2013/03/krmzl-hediyelesme-etkinligi.html