26 Aralık 2012 Çarşamba

Mim : Neden Makyaj Yapıyoruz?

Merhaba canlarım 
Umarım son zamanlar da böyle art arda mim cevaplamamdan rahatısz değilsinizdir, değilsinizdir yaa :))) Valla ciddi diyorum koyukırmızı'm olmasa beni bu alemde yazmaya zorlayacak olan başka kimse olmayacaktı sanrım. İyi ki varsın kuzummm :))

Geçelim sorularımızaa (:

Ne zaman kozmetiğe / makyaja ilgi duymaya başladım?


Açıkçası ilk başladığım zamanlar muhakkak ki lise yıllarımdı ama çok net hatırlamıyorum. Çünkü üniversitede bile zamanla geliştirdim makyaj yapabilme yeteneğimi. Hep elim yatkındı ama cildim zaten düzgündü bi kalem bi ruj yeter diyordum hep. Sonra geçen sene baktım yetmiyor cildimde bozulmaya başladı bazı sebeplerden ilgim de vardı makyaja ve ciddi anlamda makyajla ilgilenmeye başladım. Yani acemi olarak lise yılları ama asıl olarak 1 sene kadar evvel ilgi duymaya başladım diyebiliriz :)


Makyajsız nasıl hissediyorum?


İnanın hiç kötü hissetmiyorum. Makyajla biraz daha güzelim sadece :p İşin şakası gerçekten makyajsız da çok dışarı çıkıyorum bazen üşeniyorum makyaj yapmaya fln hatta. Ama makyajın yüzüme kattığı o ayrı havayı da ciddi anlamda seviyorum.


Makyaj hakkında neyi seviyorum?


Makyaj hakkında en çok bloglarda gezerken karşılaştığım yeni teknikleri denemeyi seviyorum :) Henüz her şeyi keşfetmiş değilim o yüzden keşfettikçe denemek denedyip beğendikçe günlük makyajıma katmak hoşuma gidiyor. Aslında en çok Gratis Watsons fln gezerken kendimi kaybedip bir sürü şey almak hoşuma gidiyor :D Bloglarda gördüğüm yeni makyak kozmetik ürünlerini alacak listeme eklemek hoşuma gidiyor :) 

Üç vazgeçilmez ürünüm neler?


Üç vazgeçilmez ürünüm: Fondöten / Concealer, Kalem/ Far, Rimel :) Bazen ruj sürmeyi unutsam bile kalem ve rimeli asla unutmuyorum (: Ha bide allıkta olmazsa olmazlardan :)


Bilmiyorum ne denli tatminkar cevaplar verdim canlarım ama idare edin bu seferlik beni =) En kısa zamanda güzel postlar da görüşmek üzere... 

Koyukırmızı'm canımmm tekrar teşekkür ederim bu güzel mimde de beni unutmadığın için...

2 yorum:

koyukirmizi dedi ki...

Sen de iyiki varsın canımm =)) Ellerine sağlık. Sen yazmadıkça ben seni mimlemeye devam edicem. Sonra beni kırmamamak için yazmak zorunda kalıyorsun çok da iyi oluyor =))

bakimliolmakasktir dedi ki...

valla sonunda beni yazmaya ikna ettin kuzum o kadar mime nasıl hayır diyebilirdim ki amaa :)