4 Mayıs 2012 Cuma

Watson's Seyehat Seti



Merhabalaaaarrr :) 


Watsons'ın mükemmel seyehat boy kit çantası ile karşısınızdayımm :) Kendisi mükemmel bir şeyy tek kelime ile bayıldım. Yurtta kalıp ortak banyo kullananlar bilirler, her duş zamanında tek tek şampuanını duş jelini vs yüklenir banyoya gidersin. Çok zor bir durumdur. İşte watsons beni en çok bu durumdan kurtarmış oldu :) Gördüğünüz gibi içerisindeki pompalı şişede duş jelim var :) şampuanımı malesef diğer şişeye koyamadım çünkü o biraz daha losyon kolonya gibi ürünleri koymak için yapılmış bir şişe. İki tane de krem koymak için ürün var. Gördüğünüz gibi içleri hemen doldu onların da :) Birisini çantama attım hemen o kocaman kremleri taşımak zorunda değilim artık diğerini de çalışma odasına çıkardım malum günümün yarısı orda geçiyor kpss telaşından dolayı. 


Yani bu set benim seyahatlerimden çok günlük hayatta işime yaradı. Seyahatler içinde çok çok ideal çünkü setin çantası kilitli hepsini yerleştiriyoruz kitliyoruz hoop hiçbir şeyimiz akmadan ve fazla yer kaplamadan gezmelere gidip geliyoruuzzz :) 

2 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

bu tip ürünleri bende severim seyahatlarda çok kullanışlı oluyor

bakimliolmakasktir dedi ki...

kesinlikle çok kullanışlı ve faydalı ürünler şuan watsonsta üç al iki ödesi var :)