21 Mayıs 2012 Pazartesi

Migros 19 20 21 Mayıs İndirimlerinde Son Gün


Merhabalar efendim,
Aslında bir iki parça ürün almak için gidip kendimi kaybettim yine :) 
Bildiğiniz gibi tüm Migroslarda 19 20 21 Mayısa özel tüm krem ve cilt bakım ürünlerinde %50 indirim vardı.
Gayet sakin markete girdim. Reyona geldim etiketleri görünce delirdim :) Reyonda beimle beraber iki kız ve bir de erkek vardı. Hep beraber yarım saate yakın onu mu alsam bunu mu alsam aa bak buda varmış dedik :D
Aslında sadece Neutregone tek adımda makyaj temizleyiciyi alacaktım kendisi 8 tl ye geliyordu.
Bir de krem alacaktım o da yine Neutregone nın 400 ml lik pompalı kreminden alacaktım yarı fiyatına cidden çok uygun oluyordu 10 tl :)
Sonrası kendisini kaybeden benin eseri.
Johnsons Vazelin 2,75 ti, vaselin cocoa butter uzun zamandır merak ettiğim bir üründü 1,75 tl,
Arko Nem 2,37 tl ve diğer Neutregone krem de 4,25 tl idi. 
Zeytinyağlı sabunu da başka bir marketten aldım da buraya eklemek istedim (: çok methetmişti bir blogger arkadaş 4,45 tl onunda fiyatı.
Bir de Neutregone nın ayak bakım kremlerinden kalmış olsaydı harika olacaktı :)
Hep krem almışım farkettim alimallah kıtlık fln çıkarsa krem yiyeceğim sanki :D
Yakında tek tek yorumları gelecek tüm ürünlerin hala vaktiniz varken Migroslara koşun bence :)))))


Ha unutmadan 30 tl lik alışveriş yapana aşağıdaki 24 tl lik saç kurutma makinesi hediyee :)))


14 yorum:

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Ayy ne güzel ya. kremler süper bende çok seviyorum neutrogena kremlerini çok iyi olmuş %50 indirim :) güle güle kullan :)

beggummy dedi ki...

Ben bugün gidebildim.Benim gittiğim büyük bir Migros değildi.Fazla ürün yoktu.Aldıklarımın postu yakında gelicek.Bana saç kurutma makinesi vermediler :(

bakimliolmakasktir dedi ki...

@uzunincekivircik
teşekkür ederim canım gerçekten çok uyguna geldiler yoksa bu kadar kendimi kaybetmezdim :)))

@beggummy
Ben de aynen bugün gidebildim ancak tam çarşı içindekine gittiğim için bir çok ürün vardı ve makinemide vermek için bir hayli çabaladılar kasadaki kız kendisi getirdi hatta ben reyonda bulamayınca. Sizin postunuzu da merakla bekliyorum

mm dedi ki...

Güle güle kullan.:)
Hiç haberim olmadı, ağlayabilirim şu an.:(

Kuzununannesi dedi ki...

gule gule kullannnn hepsını..bende bloguma herzamannnnnnnnnnn

Gurme Şirine dedi ki...

canım hepsini güle güle en cici günlerde kullanman dileğiyle :))
ben makyaj malzemelerimi ya kozmetikçiden yada avm lerden alıyorum :))
kocaman sevgiler canım...

bakimliolmakasktir dedi ki...

Teşekkür ederim canım :) Kozmetikçilerden de bazıları aslında çook daha uygun oluyor mesela benim Ankarada tek geçeceğim adres Motif Kozmetiktir :)

guzelliknehri dedi ki...

işte bu indirimi kaçırdığım andır =(

bakimliolmakasktir dedi ki...

bir kaç blogda görünce ben herkesin haberi vardır diye alışveriş sonrası post yayınladım :S çok kişi kaçırmış indirimi

guzelliknehri dedi ki...

neyse ki anneler günü indiriminde doya doya alışveriş yapmıştım =)

Özlemden dedi ki...

ooooooo ne kadar çok şey almışsın böyle, indirimi hakkıyla kullanmışsın güzelim:)))
güle güle kullan hepsini.
Bu arada seni takibe de aldım, bana da beklerim!
sevgiler

bakimliolmakasktir dedi ki...

evet canım ya indirim olunca gözüm döndü :) geldim hemen teşekkürler

Adsız dedi ki...

canım su zeytınyaglı sabunu nerden aldın nolur sole ellerım sabunlada yıkadam protexlerlerde yıkasam doe sbunda olsa kuruyor yıkadıkdan sonra nemlendıren bır sıvı sabun katı sabun yokmu hıc su zeytınyaglıyı gormedım hıc akkoprudenmı aldın nerden aldın

bakimliolmakasktir dedi ki...

kayseride beğendik'ten almıştım ankara beğendikte de vardır muhakkak bi bak istersen