2 Mayıs 2012 Çarşamba

Süperdrug "Mud Therapy" Watsons





Sevgili Okurum :) 
Evet evet sana seslendim sonunda bir tane izleyicim var gerçekten çoook mutlu oldummm :)
Bugün sana ve gelecekteki okurlarıma Watsons'sın Ahududulu Kil Maskesini tanıtacağım. 
Kil maskesini hiç böyle güzel kokarken görmemiştim ben harika bir kokusu var.
Rengi beyaz içinde sert tanecikler var açıkçası onların ne olduğunu çözemedim ama ahududunun çekirdeği olabilir :)
Pek ince yapıda sürülemese de güzel bir ürün. Özellikle haftada bir kez cildime uyguladıktan sonra hafifte bir neutrogena nemlendiricimden sürüyorum ve yüzüm hem yumuşacık oluyor hem de gayet aydınlık görünüyor. Ayrıca kocaman iki sivilcemi de hafifletti şuan azıcık kabarıklıkları kaldı. 
Bu ürünün hassas cilt için olanı, aloe veralısı bir de yanlış hatırlamıyorsam sadesi var. Mutlaka denenmesi gereken bir ürün bence. Hem fiyatıyla hem de başardıklarıyla favorim bitince yenisini alacağım. Bu arada fiyatı 7 lira civarında...

4 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Mutlaka denemek istiyorum .)Tanıtım için teşekkürler bebek .)

kezban dedi ki...

ben yaptim suratimda mavi benekler olustu bayan :(

Adsız dedi ki...

mavı benek nasıl olusuyorsa sallamısın resmen ya cok guldum şirinlerde rolmu aldın yoksa keziban :::DD:D

Adsız dedi ki...

buu maskenin çeşileri vardıı çok guzel kokuyorlardı hepside yeriim bunuda almak isdiyorum kil maskem bitince...