30 Mayıs 2012 Çarşamba

Bitenler


Merhaba Sevgili Okurlarım, 
İlk  bitenler yazım ile karşınızdayım. Blogu ilk açtığımda mayıs ayı yakındı ben de mayıs ayında bitenleri parça parça fotoğrafladım ve sizinle paylaşıyorum. Bitenlerin yer kaplamasını sevmediğim için (zaten zor sığıyorum yurttaki oda ve dolaba :) bittikçe fotoğrafladım ve attım hemen çöpleri. Bakalım nelerim bitmiş.


1. Hobby 20 ml Krem: Bu kremi bittikçe içine yenisini koyar çantamda taşırım diye almıştım diğer kremler çok yer kaplıyor bu küçük diye Watsons krem kutularımı alınca içindekini bitirip attım :)


2. Lifebuoy Sıvı Sabun: Bu sıvı sabuna hastayım ben bayılıyorum ölüyorum bitiyorum o derece yani henüz hiçbir sabun yerini alamadı :) bittikçe alınacak alınacak alınacak :)



3. Watsons Ağız Bakım Suyu: Bu fresh mint ti yani hafif nane ama tadı resmen Tantum Verde ye benziyordu. Hani şu ağızda yara çıkarda doktor verir ya fısfıs olanı vardır bide gargara olanı hah işte aynı onun gibiydi tadı ben sevmedim ama şişesini hala kullanıyorum (: küçük olması seyehatlerde çok avantajlı indirimde denk geldikçe diğer çeşitlerini deneyebilirim.


4. Watsons Yeşil Çaylı Burun Bandı: Yazısını yazmıştım okumadıysanız şöyle alayım sizi :)


5.Hobby Saç Jölesi: Bendeki pembeydi ve ıslak jöleydi. Bu jöleyi 1 yıldan fazla bir süredir kullanıyorum ve seviyorum bittikçe alıyorum ki yenisine başladım bile :)


6. Golden Rose Ruj: Bu çok mat kan kırmızı bir rujdu. Üniversite 1 deyken bir arkadaşım kullanamadığı için bana vermişti. O dönem kullanmıştım ama üzerinden 4 yıl geçince haliyle bozulmuş oje görünce atayım bari dedim :)


7. Maybelline Rimel: Maybelline in bu serideki tüm renk maskaralarını seviyorum :) sarı pembe turuncu (: Lakin çabuk kuruyorlar. Turuncusunu alacağım yakın zamanda seviyorum kısaca.






8. Neutrogena Vücut Kremi: Bu krem bu serinin eski haliydi uzunca bir zamandır kullanıyordum. Harika bir kokusu ve nemlendirmesi vardı yenisini de aldım ama bu kadar memnun kalmadım yakında yazısı gelecek. 


9.She Simli Vücut Losyonu: Bu losyonun kokusunu çok sevmiştim aradım ve tek satılan halini buldum ama çok sevdim diyemem tamam kokusu güzel ama nemlendirme sıfır ve çoook sıvı sürekli fazla kaçıyordu sonra onu yedir yedirebilirsen bir daha alacağımı sanmıyorum.


10. Apaks Disk Pamuk: Bir çok blogta görmüşsünüzdür. Ben bu pamuğu çok seviyorum ne ayrılıyor ne bozuluyor kalın olduğu için gayet güzel yani bittikçe tekrar tekrar alırım Bimlerde satılıyor. 


Ve son bombamız ise bunu bitirmedim bir kazaya kurban gitmiş :D Nivea Lip Stickti kendisi çalışma odasındaki masamda duruyordu bir gün gittim kapağı yok kendisi de yok sadece mekanizma var :D galiba teyze yanlışlıkla elektrikli süpürgeye çektirdi :) neyse zaten bozulmaya başlamıştı ve yenisi de vardı :) Kazadan geriye kalanı aşağıda görebilirsiniz :D 







8 yorum:

semmma dedi ki...

watsonın burun bantları oldukça iyi, üstelik azaltıyor da siyah noktaları. tabi bunda kullandıktan sonra burnuma sürdüğüm elma sirkesi ve gül suyunun da payı olabilir..

guzelliknehri dedi ki...

Ne güzel bir sürü şey bitirmişsin :) Darısı benim başıma bir şeyleri kullanıp bitirdikçe mutlu oluyorum ben de bir tuhaflık mı var bilemeyeceğim :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

@semmma
kesinlikle ben de çok beğeniyorum burun bandını mutlaka gül suyu ve elma sirkesi de iyi gelmiştir


@güzelliknehri
evet canım ilk defa bir sürü şey bitti normalde bu kadar bitmez haziranda gör bak üç dört parça ancak olacak :))) blogu yeni açtım ya denk geldi (:
ben de çok mutlu oluyorum galiba bunun sebebi yenisini almak için alışverişe gidecek olmamız :D:D:D

guzelliknehri dedi ki...

:) evet kesinlikle öyle, insan hemen bu bitti yeni şeylere ihtiyacım var diye düşünüyor asıl sevindiren biten ürün değil yeni alınacaklar olsa gerek :)

Gurme Şirine dedi ki...

yaşasın alışveriş yapmak :)))
seviyorum be ya :))

bakimliolmakasktir dedi ki...

:)) aynen canım yaşasın bitenler ve yerine gelenler :))

Adsız dedi ki...

I believe everything published made a lot of sense.
However, consider this, suppose you were to write a killer
post title? I ain't suggesting your information isn't solid.
, however suppose you added something to possibly grab folk's attention? I mean "Bitenler" is kinda boring. You could look at Yahoo's
front page and see how they create news titles to get viewers to open the links.
You might add a video or a related pic or two to get readers excited about what you've written. Just my opinion, it might make your posts a little livelier.

Also visit my site; http://www.ps3oyun.lari.Ws/category/Ps3-oyunlari

Adsız dedi ki...

bookmarked!!, I really like your web site!

Feel free to visit my site; topkek.net