10 Eylül 2013 Salı

Pastel - Spring On Blush No : 10


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Pastel'in bahara girerken çıkardığı bu Spring On iki renk allıklarından pembesini ben de bahar geçmeden almıştım ama yazmak ancak bugüne nasip oldu. Öncelikle iki renk allığın biri pembe diğeri ise turuncu renklerde. Turuncusu bana çok turuncu geldiği için almamıştım o zaman ama aklımda kaldı diyebilirim. Belki bir gün kendimi tutamam alırım :)


Bu allıkların kapaklarında ve allığın kendi üzerinde baharı simgeleyen çiçek deseni var. Gerçekten ed çok şirin görünüyorlar :) Henüz ben o deseni tam olarak bozabilmiş değilim. Küçük bir aynası var o da pek işlevsel değil ama estetik açıdan güzel olmuş arada lazım olabilir :)

Allığın yapısı gayet güzel tozutma yapmıyor. Renk pigmentasyon olarakta gayet başarılı ama ben genellikle hafif uygulamayı seviyorum. Fotoğraflarda üstte güneşte altta gölgede çekilmiş halleri var ama yine de tam renk bu değil bence allık bana daha çok uçuk pembe rengini hatırlatıyor. Fotoğraflarda tam pembe olarak çıkmış. Işığa ve güne göre renk değiştiriyor =)))

Allığın çok hoş parfümlü bir kokusu var. Benim hoşuma gitti ki zaten kokuyu alabilmek için allığı burnunuza yaklaştırmanız şart :)

Kalıcılık olarakta fena değil gün içerisinde tazeleme gerektirebilir belki ama ciddi uzun süren günler için geçerli bu. 6-7 saate kadar günü kurtarabiliyor. 


Beyaz tenli olduğumdan mı neden bilmiyorum ama ben allıkta renk aramayanlardanım her türlü allık bana güzel görünüyor :) O yüzden bu allığımı da çok seviyorum. Hafif pembelik canlılık istediğimde bunu uyguluyorum ve cidden yüzüme kan can geliyor :)


Fotoğraflarda allığı yoğun birkaç kat uyguladım ki renk net olarak belli olsun. Dediğim gibi aslında bu kadar yoğun uygulamıyorum ya da dağıtıyorum. Aslında allatki ve üstteki fotoğraflarda allıkla hiç oynamadım. Fark tamamen makina farkından üstteki fotoğraf makinasıyla alttaki telefonla çekildi. hepsini makinayla çekmem zor oluyor görmeden çekmem gerekiyor çünkü. Telefon o yüzden daha kolay geliyor bana :) Neyse çok uzattım (:


Ben bu allığı alırken The Balm Do Boy la çok karşılaştırdım. Mağazada hemn swatch yapıp kıyasladım ve çok bir fark göremediğim için Pasteli almayı tercih ettim. Her ne kadar renk olarak fark olmasa da fiyat olarak farkları aşikar =) İçerik olarakta yine bu allıkta da paraben mica filan yok. Eğer Down Boy varsa elinizde almayın bence ama yoksa Down Boy yerine uygun fiyatlı bir alternatif bulmuş olursunuz.




Ürün 5 gram ve fiyatı indirimsiz 10 TL ki ben bir indirim zamanı 5 TL gibi daha da uygun bir fiyata edinmiştim. İndirime denk getirirseniz hiç kaçırmayın :)

Gelecek Yazı # Feminsoft - Likit İntim Jel 

4 yorum:

Meri dedi ki...

BEnde de turuncusu var severek kullanıyorum.Güle güle kullan :)

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Bu allıktan bende de var. Çok severek kullanıyorum kendisini. Fiyatına göre çok başarılı bir ürün. Minik olması da bir artı, çünkü allıklar zaten zor bitiyorlar. Sana çok yakışmış, güzel günlerde kullan :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

@Meri
teşekkür ederim :)

@Alice
kesinlikle canım katılıyorum sana teşekkür ediyorum :))

Lilith dedi ki...

:) bende beyaz tenliyim pembe kırmızı tonlarını severim ama ben günlük yaşantımdada hiç kullanmam ama günlük rutinimde allık yok anca böyle özel bi günde falan