11 Eylül 2013 Çarşamba

Feminsoft - Likit İntim Jel


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Bugün sizlere biraz farklı bir üründen bahsedeceğim. Bahsetmemin sebebi ise kullandıktan sonra her eve bir adet alınması gerektiğine inanmış olmamdır :) Neden mi? Bakalım neden.

Öncelikle ürünün genel özelliklerinden bahsetmek istiyorum. Paraben, boya ve sabun içermiyor. Bunlar çok önemli çünkü sonuç olarak genital bölge temizliğinde kullanıyoruz. Diğer türlü ürünler beni tedirgin ettiği için böyle özel bir ürün kullanmaya karar vermiştim zaten. Araştırmalarım sonucu da hem fiyatıyla hem de özelikleriyle bu üründe karar kılmıştım.

Mantar, kötü koku, kaşıntı gibi problemleri gideriyor. Genital bölgenin temizliğini sağlıyor. Traş öncesi traşa hazırlık sağlıyor. Gerçekten insana bir ferahlık veriyor. Kokusu da üzerinde de görüldüğü gibi papatya kokuyor.

Aldığımdan beri kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum. Her duşta bana dediği gibi ferah ve temiz hissini veriyor. Gün boyu da korumaya devam ediyor. Bu yüzden her evde bulunmalı diye düşünüyorum. Çokta söyleyecek söz yok ama kısa ve net bu kadar Yaşasın Temizlik :)

İçerik olarakta başta dediğim gibi paraben içermiyor. Kala içerik listesi ise aşağıda mevcut.

Ben eczanemizde.com dan satın almıştım. Hem de 9 TL gibi uygun bir fiyata gelmişti. Hala da indirim devam ediyor satın almak isterseniz tık tık.


Gelecek Yazı : Bargello Parfümden Bana ve İzleyicilerime  Sürpriz 

1 yorum:

Titania dedi ki...

Blogumda mimlendiin haberin olsun ^^