19 Eylül 2013 Perşembe

Mim

Merhaba Sevgili Okurlarım,
Geçtiğimiz günlerde Sevgili Alice ve Violetta beni mimlemişti. Hemen cevap veremediğim için kendiilerinden özür diliyorum :S Ve hemeen sorulara geçiyorum.


1.Blogunuzun adı ve linki:

ben kendim her şeyim - http://bakimliolmakasktir.blogspot.com/

2.Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz? 

2012 Nisan ayından beri yazıyorum. Yani tam olarak 1 sene 5 ay olmuş :)

3.Kilo problemi yaşadığınız zamanlar oldu mu?

Hayatım boyunca yaşadım diyebilirim. Hala da yaşıyorum çok aşırı kilolu değilim ama 10 kilo fazlam var ondan acilen kurtulmalıyım. 

4.Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz?

Formda kalmak için değil ama kilomu daha da arttırmamak için yediklerime dikkat ediyorum diyebilirim. Aslında ömrüm boyunca düzenli beslenmekten yanayım ama bir türlü bunu başaramıyorum :)

5. Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama hapı vb. destek ürünleri kullandınız mı?

İlaç kullanmadım doktor bile verse riskli bulduğum bir yöntem. Yalnız bitki çayları içtim =) Çeşit çeşit çaylar içtim hem de ama çok bir faydasını görmedim sadece tokluk hissi verip güzel bir ara öğün oluyorlar.


6.Güzelliğinizle ilgili düzenli uyguladığınız bakım kürleri var mı? 

Kür uygulamıyorum. Makyajımı yüzümde çok fazla tutmamaya özen gösteriyorum. Makyajımı temizleme sütüyle bile temizlesem arkasından tekrar yüzümü yıkayıp tonikliyorum ki bence ancak arınıyor. Haftada iki kez peeling yapıyorum. Haftada bir de maske yapıyorum kil vs ne denk gelirse =)

7.Vazgeçmeyeceğiniz kozmetik ürünleri?

Bana kalırsa kozmetik bir bütündür ve ben hiçbirinden vazgeçemem yarım kalır çünkü diğer türlü :) Amma illaki seçmem gerekirse göz kalemlerimden rimelimden ve rujumdan vazgeçemem. Cilt bakımımnda da krem ve tonik vazgeçilmezlerimdendir.


Beni mimlediği için Alice e ve Violetta ya çok teşekkür ediyorum :) Ben de yapmak isteyenlere ithaf ediyorum  bu mimi yapanları zevkle okuyorum :)



1 yorum:

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Çok severek okudum :) Yaptığın için çok teşekkür ederim ^_^